poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Nowości na koniec miesiąca

No ok, prawie koniec :)  Wpadło mi kilka nowych rzeczy i, zamiast klepania kolejnej recenzji, postanowiłam Was uszczęśliwić luźnym i przyjemnym wpisem :) Zadowoleni?

Moja szafa i komoda z kosmetykami tak się rozrastają, że podczas poszukiwań mieszkania w czerwcu będę musiała chyba uwzględnić odpowiedni metraż i miejsce do przechowywania moich skarbów ;)

Przepiękna sukienka w odcieniach szarości złamanej baby blue Sukienkowo
Cudne torebki ze sklepu Super Dodatki. Tę filcową już uwielbiam nad życie. Jeszcze myślę o takich KLIK  KLIK KLIK
Prezent :)
Białe elastyczne rurki Sheinside
Boyfriendy z dziurami Sheinside
Slipony i trampki ze sklepu Stylowe Buty
Kupiłam obciążniki Nike w TK Maxx
Wiosenna paka od Rossmann. Podobno personalizowana, tylko czemu dostałam spray do prasowania i płyn do mycia podłóg? ;))
Same cuda ze sklepu Lady Makeup



Co szczególnie Was zainteresowało? Kosmetyki czy może ciuchy? A jak tam Wasze wiosenne nabytki? Zdradźcie co nowego wpadło Wam do kosmetyczek i szaf :)

Pozdrawiam, Aga

29 komentarzy:

  1. Niemal wszystko mogłabym przygarnąć. W szczególności torby, buty i cuda The Balm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Cieszę się Uno że moje wybory wpadły Ci w oko. Mamy podobny gust

      Usuń
  2. Wszystkie rzeczy fajne, ale ta sukienka i jeansy wymiatają! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka genialna ♥ mam już zaplanowane dwie stylizacje z nią :)

      Usuń
  3. Super rzeczy, a ta torba z nadrukiem jest boska, tak samo jak TY:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy dzięki Korah :*
      Torba od pana, ja bym wolała kawałek steka ;))))

      Usuń
  4. Cudne nowości :o) Odzieżówkę mogłabym przygarnąć :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana piekne rzeczy:) Mnie wpadly w oko białe spodnie (mam faze na takie , ale kupiłam ostatno wzorzyste z lampasami z Reserved:) ja i lampasy ' to je neni mozne- jak mawiaja czesi;)) i bronzer mnie kusi i cienie MAP :) Aga czy dałabys rade doradzic mi którąs z tych paletek do brazowo-piwnych oczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nef, ciekawa jestem strasznie tych lampasów ♥

      Co do MAP to każda z moich -T09 T10 T13 T19 T20 T22- pokazywałam je ostatnio na Insta. . . i jest też taka niebieska dżinsowa

      Usuń
    2. Powiem Ci, ze byłam przygotowana na odeslanie tych spodni , ale jak doszły to normalnie mnie zamurował,o tak swietne te lampasy podkreslaja sylwetke. Zobacze zaraz na te paletki:)

      Usuń
  6. Genialne Boyfriendy a trampki bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mnie rozczarowały te spodnie :/ dziwnie skrojone, tyłek dość luźny a nogawki, zwłaszcza poniżej kolan ciasne

      Usuń
  7. Doradzisz także i mnie w wyborze paletki?:) Dopiero uczę się malować i nie wiem, co by mi pasowało, a zestaw 5 cieni byłby na początek idealny, gdyż nie wiedziałabym, co zrobić z większą ilością :D Mam niebieskie oczy, szarobrązowe brwi i włosy w odcieniu ciemnego, ciepłego blondu. Będę Ci bardzo wdzięczna za pomoc, pozdrawiam,
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuziu, jeśli dopiero zaczynasz przygodę z makijażem, zdecyduj się na T22. Piękne uniwersalne brązy o matowym wykończeniu. To taka podstawowa paletka którą doradzam każdemu.

      Usuń
  8. Śliczna sukienka :) Uwielbiam żele z Isany <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka cudowna fakt :)
      Żele Isana są fajne. I tanie ;)

      Usuń
  9. Sukienka jest boska <3 Spodnie z Sheinside wyglądają fajnie, mówię o boyfriendach, ale do samego sklepu nie jestem przekonana ze względu na złe doświadczenia z nimi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, mam sporo rzeczy od nich które są w porządku. Ale ostatnio coś kiepsko :/ białe rurki mega ciasne i małe, dżinsy dziwnie skrojone, kobaltowa koszula rozeszła się na szwach po jednym założeniu :/

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. O tak :) szarość z takim delikatnym odcieniem baby blue w tle

      Usuń
  11. Ile ładnych rzeczy.. ale zdecydowanie sukienka jest najpiękniejsza. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne są te jeansy i trampki :) I oczywiście sukienka :D
    Aga, co to z Isany, w słoiczku, kokosowe?

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)