poniedziałek, 13 kwietnia 2015

O pewnych nożyczkach słów kilka

  Jako oszczędna właścicielka długich od lat włosów nie chadzam do fryzjera na podcinanie końcówek, zwłaszcza że moja fryzura nie wymaga wymyślnych strzyżeń i cieniowań. Wystarczą mi nożyczki. Tylko. Ale żeby nie było to zbyt proste nożyczki nie mogą być byle jakie. Tradycyjne nożyczki nie są wystarczająco ostre by ściąć włos bez niszczenia jego końcówki. Dlatego polecam inwestycję w nożyczki fryzjerskie. Przez kilka lat ścinałam włosy (przy pomocy niewykwalifikowanych w tym kierunku męskich rąk) nożyczkami fryzjerskimi z Rossmanna. Nie były one drogie, kosztowały bowiem kilkanaście złotych. Jednak do nie końca byłam przekonana o ich właściwościach, no bo sami pomyślcie- porządne nożyczki fryzjerskie w tej cenie? Włosy nimi podcinane rozdwajały się bardzo szybko, może nie tak szybko jak po użyciu zwykłych najzwyklejszych nożyczek ale jednak. Czas najwyższy na nożyczki fryzjerskie z prawdziwego zdarzenia. I tak w mój szary świat wkroczyły bezczelnym kolorowym pląsem nożyczki Fox Glamour.


To linia limitowana  i przyznajcie sami- wyglądają fantastycznie! Zostały one wykonane ze stali wysokiego gatunku. Ostrza nożyczek Fox Glamour posiadają wklęsły szlif dzięki czemu strzyżenie to prawdziwa przyjemność (niestety ;) męskie ręce które mnie ostatnio nimi strzygły, mimo mojej nieśmiałej sugestii że tylko kilka centymetrów, ciachnęły końcówki dość porządnie i chciały więcej. Uwaga, cięcie tymi nożyczkami uzależnia ;))
Ta pięknie błyszcząca cyrkoniami śrubka to nie tylko ozdoba, jest ona zaopatrzona w funkcję regulacji. Takie cuda :)


W zestawie z nożyczkami mamy oliwę do oliwienia ich oraz specjalną ściereczkę. Wszystko jest zapakowane w etui.




Nożyczki są naprawdę ostre i błyskawicznie ścinają włos. Nie miażdżą i nie niszczą końcówek. Wygodnie leżą w dłoni i są lekkie :) Jeśli tak jak ja rzadko zmieniacie fryzurę i tym samym sporadycznie odwiedzacie fryzjera- warto zainwestować w porządne nożyczki fryzjerskie które będą służyły Wam przez lata.
Nożyczki Fox Glamour kupicie w sklepie internetowym Hairstore.pl KLIK Aktualnie są w promocji i kosztują 129zł (zamiast 159zł).


Pozdrawiam, Aga

23 komentarze:

  1. Ja niedawno kupiłam te z rossmanna właśnie:) Jeszcze ich nie używałam, ale po fryzjerze też szybko mi się włosy rozdwajają więc gorzej nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej na pewno nie :) natomiast w przypadku profesjonalnych nożyczek efekt jest jeszcze lepszy

      Usuń
  2. fantastyczne są, widziałam je na żywca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne!

    Też nie chodzę do fryzjera. ;-) Tak jak Ty sama sobie podcinam włosy. Fryzjerów się boję. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizyta u fryzjera jest strasznym stresem dlatego nie chodzę haha :) zresztą przy długich włosach wystarczy tylko podcinanie końcówek

      Usuń
    2. Nie bójcie się nas, wbrew pozorom nie gryziemy, ale sama przyznam są fryzjerzy którzy ścinają ile chcą a jest to spowodowane tym, że niektórzy nie patrząc na zdanie klienta ścinają wszystko co jest zniszczone, powiem wam również w tajemnicy, że znacznie szybciej ścina się gdy jest to różnica trochę większa niż 1cm ;p

      Usuń
  4. Moja mama obcina mi wlosy zwyklymi, ale musze sie zaopatrzyc wlasnie w takie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Są cudne.Pomijając ich właściwości tnące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę poważnie pomyśleć o takiej inwestycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) zwłaszcza że porządne nożyczki wystarczą na lata

      Usuń
  7. O jejku, są przepiękne! ;o

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)