poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Od czytania rosną cycki

Wiosno, jak miło że wpadłaś :) rozgość się, herbaty czy kawy? I zostań ze mną dłużej, proszę.
Jestem totalnie zakochana w aktualnej aurze. Wiosna miesza mi w głowie i dodaje skrzydeł. Już tyle nie myślę, po prostu czuję. I uśmiecham się tak bardzo że aż bolą policzki.


Kolejna stylizacja z zabawną koszulką od  tshirtPU. Tym razem w swobodnym połączeniu z podartymi dżinsami. By zestaw nie był zbyt luźny, założyłam szpilki w cętki. Do tego wygodna sakiewka która mimo stosunkowo niedużych gabarytów pomieści naprawdę wiele :) I rzecz jasna- książka ;))


Koszulka tshirtPU
Dżinsy/ Denim Pants  CLICK
Szpilki StyloweButy
Torebka Super-Dodatki
Bransoletka ByDziubeka 
 
pics by mający czasem przebłyski PtK 
 
Pozdrawiam, Aga

43 komentarze:

  1. Aga, ja Cię uwielbiam w takich luzackich zestawach :) Pragnę tych butów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eve :* dzięki! Generalnie wolę bardziej elegancko i kobieco ale z wiosną i latem będzie w stylizacjach więcej luzu :)

      Usuń
  2. Oj, mnie podziwiać wiosnę też przyszło, tyle, że przez okno:-/ Mam wstrętne grypsko! Ale za to Twoja koszulka od razu poprawiła mi humor:-) Ogólnie super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korah kochana, dużo zdrowia Ci w takim razie życzę. Kuruj się !
      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
    2. Szkoda wiosny na chorowanie :)

      Usuń
  3. Mam identyczny stosunek do wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze perfekcyjnie :) a Wiosna to najpiękniejsza pora roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!

      Zgadzam się ♥ wiosna, zwłaszcza ta majowa jest najpiękniejszą porą roku

      Usuń
  5. Rewelacja:) Spodnie, buty cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie, koszulka genialna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Super sprawa takie koszulki z zabawnymi napisami, od razu papa się śmieje :))

      Usuń
  7. Bardzo fajnie i przede wszystkim na luzie, z dystansem, rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że stylizacja Ci się podoba, dziękuję!

      Usuń
  8. Świetna stylizacja!! Po nałożeniu balerin od razu robi się bardziej "weekendowo" . A bluzka MISZCZ!! powinnam mieć takie na dzień, na wieczór i na noc bo mol książkowy ze mnie jak nie wiem co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zmienisz buty i już wygodniej i bardziej na luzie :)

      Usuń
  9. Wczoraj była wiosna, a dzisiaj prawie zima! 7 stopni u mnie:((
    Hehehe, co do tego czytania, to się nie zgadza - mnie nie urosły... Ale zestaw ekstra!!!
    Zabieram buty i spadam:D
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale się uśmiałam od czytania rosną cycki :) kto wie???
    !!!hehe śmiechowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw i genialne miejsce na foty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszulka, chyba sobie taką sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz bardziej mi się podobają te t-shirty ^_^ Świetne hasła mają! A jak z jakością, z dobrej bawełny są, dobrze odszyte, nie szmacą sie szybko i nie skręcają się szwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yenn, miałam je na sobie raz czy dwa więc za dużo nie napiszę póki co :/

      Usuń
  15. Bardzo lubię takie koszulki:) Tylko, że ja dużo czytam, a jakoś w cycki mi nie idzie hihi.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)