wtorek, 16 czerwca 2015

Fresh Lime

Ostatni weekend był naprawdę gorący :) W takie dni lubię zakładać ubrania niekrępujące ruchów i wybieram zwykle żywe kolory oraz biel. Tym razem wskoczyłam w piękną limonkową sukienkę. I jak to się skończyło?


Mój gust zdecydowanie skłania się  ku długości do kolan i midi. Zarówno fasony ołówkowe jak i rozkloszowane. 
Gdy mam na sobie sukienkę o wirującym dole, nachodzi mnie nieprzeparta ochota by się kręcić w nieskończoność. Też tak macie? Gdy założyłam pierwszy raz to limonkowe cudo polskiej marki Bee Collection tak właśnie zrobiłam. Zamiast statecznych póz by fotograf mógł mnie uwiecznić, kręciłam się , wirowałam i byłam w ciągłym ruchu zafascynowana tym fantastycznie układającym się dołem sukienki. Początkowo planowałam dobrać do niej sandałki na szpilce ale aktualnie mam fazę na moje pierwsze Zaxy, które uwielbiam i non stop noszę (jutro kolejna stylizacja z nimi w roli głównej). Są bardzo wygodne no i , sami przyznacie, bardzo efektowne. Uwaga, uzależniają!



Portret miał być normalny ale fotograf zaczął się rozbierać i nie mogłam zareagować inaczej niż pękając ze śmiechu ;)

Sukienka Bee Collection
Koturny Zaxy Polska
Torebka Super Dodatki
Bransoletki Arcy-Dziełka

Paznokcie- hybryda Semilac Bisquit

pics by za chwilę go zabiję PtK


Pozdrawiam, Aga

27 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w tym kolorze:] Ja jestem człowiek pastel i brudne kolory, nic innego nie mogę znieść na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja tez podobnie !:) Adze bardzo ten kolor pasuje

      Usuń
    2. Ta sukienka jest też w wersji szarej z limonkowym cienkim paseczkiem :)

      Usuń
  2. Piękny kolor, śliczna sukienka i niezwykle wesołe zdjęcia.
    Podobają mi się też buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są świetne, polecam Zaxy! Cudne fasony i bardzo wygodne.

      Usuń
  3. Radośnie, świeżutko, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ta sukienka i bardzo pasuje Ci ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna sukienka, szukalam jej na stronie sklepu i nie ma juz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni na stronie nie mają wielu rzeczy a ta sukienka to absolutna nowość :) najlepiej do nich napisać

      Usuń
  6. również uwielbiam takie fasony,ale kolor tej sukienki mnie urzekł! cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie poszukuję koturnów na lato :) Idę kuknąć na Zaxy, może uda mi się tam znaleźć koturny na moją stópkę (a posiadam- niestety- rozmiar 34...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmniejszy rozmiar to niestety 35/36, według mnie to 35. Ale spróbuj, przymierz
      .

      Usuń
  8. Wszędzie widze limonkowy, chyba czas coś zakupić w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny krój ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładniutki krój sukienki :) no i Ty :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)