poniedziałek, 13 lipca 2015

Be Daring Orly

Trzeci lakier z kolekcji Andrenaline Rush. Trzeci, wybrany na samym końcu gdyż początkowo byłam zdecydowana na uroczą brzoskwinię. Dlaczego więc fiolet na lato?


Na swojej lakierowej drodze nie spotkałam jeszcze fioletowego niemalże neonu. A taki właśnie jest Be Daring. Jego wyjątkowy kolor sprawił że po prostu musiałam go mieć. Chyba to rozumiecie?
Przepyszny nasycony fiolet o kremowym wykończeniu wysycha na delikatną satynę. Kryje fajnie przy dwóch warstwach i naprawdę każda szanująca się lakieromaniaczka powinna go mieć w swoich zbiorach :)


 Pozdrawiam, Aga

ps. Przepraszam za ciszę na blogu ale zrobiłam sobie luźniejszy tydzień. W najbliższą niedzielę prawdopodobnie, o ile pogoda dopisze, zrobię stylizację a jutro postaram się popełnić wpis o lakierach hybrydowych i ich nakładaniu.

14 komentarzy:

  1. piękny, kocham fiolety na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Malinko ♥ a ten jest szczególnie piękny

      Usuń
  2. Chętnie skusiłabym się na taki odcień,nigdy takiego nie miałam a jest niesamowity;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten fiolet. Chciałabym taki mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny! Uwielbiam fiolety <3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowity odcień fioletu :) nie dziwię się że tylu osobom wpadł w oko

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)