niedziela, 27 września 2015

Blue jeans white

Dżins uwielbia towarzystwo bieli. A ja uwielbiam to zestawienie kolorów. Czuję się w nim naprawdę świetnie i często miksuję ze sobą te dwa kolory.


Dżinsowa koszula w fantastycznym odcieniu niebieskiego dość przekornie zestawiona z białą koronką spódnicy. Wszystko okraszone metalicznymi niebieskimi szpilkami. Na ramiona zarzuciłam pikowaną granatową marynarkę która często towarzyszy mi podczas ostatnich tygodni :) Biała, a w zasadzie gołębio-szara kopertówka o słusznych rozmiarach i dodatki nie wybijające się na pierwszy plan. Całkiem niezły ten zestaw, polubiliśmy się :)



Dżinsowa koszula/ Denim Blouse Click
Spódnica/ Skirt CLICK
Marynarka Stylowe Buty
Kopertówka/ Clutch Bag Click
Szpilki Stylowe Buty
Naszyjnik Sotho
Pierścionki/ Rings Click
Bransoletki Arcy-Dziełka
Zegarek Cluse Polska
Paznokcie Orly In the Mix Midnight Show

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. genialne zestawienie kolorów, bardzo mi się podoba
    i ten pikowany żakiet super sprawa,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wero :)
      Żakiet super, świetnie leży. Nadal kocham pikowania, zwłaszcza takie drobne.

      Usuń
  2. Twoje stylizacje są zachwycające! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo, jest mi niezmiernie miło! Dzięki

      Usuń
  3. Genialna stylizacja i kolorystyka. Muszę zrobić niebieskie paznokcie kolejnym razem :) piękna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pirelko, dziękuję :)
      Jesień lubi granat na paznokciach, koniecznie pomaluj je na ten kolor ♥

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Fantastyczna prawda? Lubię takie duże kopertówki

      Usuń
  5. Odważne połączenie - i udane, a to najważniejsze:). Cudo, szpilki i kurtka mnie skradły;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu że Ci się podoba!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica skradła moje serce, ale to już wiesz bo kiedyś pisałam. Ślicznie wyglądasz Aguś jak zawsze!! :*:*:* BTW uwielbiam to ostatnie zdjęcie powinno znaleźć się w magazynie modowym!!!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)