czwartek, 1 października 2015

Krem nawilżający Mięta i Biała Herbata 100% Pure

Od pewnego czasu, tj. od dnia gdy moja cera oszalała i stwierdziła że będzie mega wrażliwa i skłonna do podrażnień,  z uwagą dobieram produkty do jej pielęgnacji. Stawiam tylko na kosmetyki naturalne, o dobrych składach gdzie ryzyko podrażnienia jest zminimalizowane.




Super lekki, nietłusty krem nawilżający i odżywiający nie zatyka porów. Pełen korzystnych, odżywczych organicznych składników , witamin i przeciwutleniaczy, aby Twoja skóra była zdrowa, nawilżona i bardziej młodzieńcza. Wykonany specjalnie do leczenia skóry normalnej i tłustej, ale wystarczająco delikatny dla wszystkich rodzajów skóry.
100 % Pure - jest starannie opracowany bez ostrych detergentów, chemicznych konserwantów , syntetycznych substancji chemicznych , sztucznych zapachów lub innych niebezpiecznych składników, które mogą pozbawić lub odwodnić delikatną skórę .
opis plantsforbeauty.pl


Pojemność: 50ml
Cena regularna: 131zł

Krem ten znajdziecie w sklepie internetowym Plants For Beauty KLIK , który jest polskim dystrybutorem marki 100% Pure.



Krem znajduje się w poręcznej tubce z miękkiego plastiku. Dozownik jest praktyczny i bez problemu dozuje odpowiednią ilość produktu. Nie zacina się, wypluwa z siebie nie za duże porcje kremu. Kolejny plus to możliwość odkręcenia dozownika by wydobyć krem do samego końca. Opakowanie jest estetyczne i dobrze pomyślane.


Konsystencja jest dość zwarta. Przez chwilę po rozsmarowaniu widać biały nalot który jednak szybko znika podczas aplikacji. To chyba domena kremów o naturalnych składach  :) Zapach lekko ziołowy ale nie drażni nosa i szybko wietrzeje.


Krem jest świetny. Moja histerycznie reagująca na nowości i zmiany cera dobrze go przyjęła i z prawdziwym smutkiem użyła go kilka dni temu po raz ostatni. Krem idealnie sprawdza się jako codzienny krem pod makijaż, świetnie współpracuje z minerałami jak i tradycyjną kolorówką. Nie powoduje błyszczenia się skóry, trzyma ją w ryzach. Jednocześnie bardzo dobrze nawilża i o ile nie macie wybitnie przesuszonej skóry to jego działanie w kwestiach nawilżania Was zadowoli.  Łagodzi podrażnienia, wycisza i uspokaja skórę. Dla mnie ulubieniec na dzień ostatnich miesięcy.
Skład bardzo dobry, mamy tu np. : sok z aloesu, wodę różaną, olejek z granatu, ekstrakt z mięty i z białej herbaty, ekstrakt z nagietka, z korzenia lukrecji, rozmarynu i całe mnóstwo innych dobroci.
Krem działa i to doskonale.
Polecam.


Pozdrawiam, Aga

7 komentarzy:

  1. Może też wypróbuje ten odżywczy, własnie zależy mi na tym, żeby nie zatykał porów. Ostatnio testowałam krem z LRP i tak mnie obsypało. Niby hipoalergiczny dla najdelikatniejszej cery, a tu taka, kapa...

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, że spradza sie idealnie jako codzienny krem pod makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię białą herbatę w składach, fajnie koi moją cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na celowniku krem z 100% pure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny i niedrogi, gdzie go dostanę?

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)