sobota, 31 października 2015

Październikowe BeGlossy

Uff! Zdążyłam z notką :))) Ostatni dzień, wieczór, szykujecie się zapewne na imprezę. Miałam dziś szaleć ale uczulenie na twarzy pokrzyżowało moje plany. Zatem grzeczna Aga, wysmarowana maściami, z kubkiem gorącej herbaty zasiada przed laptopem by opowiedzieć Wam o swoich wrażeniach odnośnie październikowego pudełka BeGlossy.


Zawartość boxa pokazywałam już na Instagramie i muszę przyznać że mi się spodobała :) A Wam?


Mleczko odbudowujące Yves Rocher

Vital Energy Maska w płachcie SKIN79

Podkład mineralny Pixie Cosmetics

Biostymulujący krem Charmine Rose

SPA Body Peeling Naobay

Olejek do kąpieli SPA Vintage 

Peeling plus maseczka do stóp Shefoot

Nawilżająca odżywka zwiększająca objętość włosów Equilibra

Ręczniczek :)


Czas na podsumowanie :)

Mleczko do ciała- poręczna pojemność na podróż. Na pewno wykorzystam.
Maska w płacie- lubię te maski i lubię markę. Jestem zadowolona choć wolałabym wersję uspokajającą lub nawilżającą :)
Podkład mineralny- moje pierwsze spotkanie z minerałami Pixie Cosmetics. Póki co trochę na mnie widoczne, zbyt suche. Moja skóra woli te bardziej kremowe.
Krem biostymulujący- zawiera kwas (kwasy?) a moja skóra ich nie znosi już niestety dlatego oddam go siostrze która walczy z przebarwieniami.
Peeling do ciała- kolejny produkt w wersji podróżnej.
Olejek do kąpieli- uwielbiam! Właśnie planuję relaks z nim za kilka minut.
Peeling i maska do stóp- chyba podaruję mamie bo mam tyle specyfików do stóp na stanie i w użyciu że saszetka zdąży się przeterminować ;)

Fajne sympatyczne i do zużycia to październikowe pudełko. Ręcznik mnie urzekł, dość gruba i mięsista frota. Brawo BeGlossy :) Jestem kontenta ;)

Pozdrawiam i biegnę do wanny!
Aga


8 komentarzy:

  1. Według mnie zawartość jest rewelacyjna - trafiła dokładnie w moje potrzeby;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy! Jestem ciekawa peelingu i maski z Shefoot :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa odżywki aloesowej i peelingu-maski Sheefoot :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty equilibra, u mnie się bardzo dobrze sprawdziły :) ciekawa jestem jak będzie z tą odżywką

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba najciekawsza zawartość pudełka jaką widziałam ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ta odżywka Equilibry jak Ci się sprawdza? Bo ja miałam maskę tej firmy i nie polubiłam, za to lubię szampony.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)