poniedziałek, 26 października 2015

Rouge Edition Velvet Bourjois

Fuksja. Mój kolor. Serce me zdobyła kilak lat temu i nadal je trzyma mocno w swym fuksjowym uścisku. I mimo posiadania już kilku szminek w tym kolorze moje oczy wciąż przyciągają nowe mazidła w odcieniu fuksji. Bzik i tyle :) Fuksjowy bzik.





Matowa pomadka do ust. Posiada kremową konsystencję, która dobrze się rozprowadza i idealnie przylega do warg. Formuła zawiera czyste pigmenty i lotne olejki. Zapewnia matowe, jednolite wykończenie i długotrwałe nawilżenie ust. Daje uczucie komfortu i trwałość nawet do 24 godzin. Produkt został wyposażony w skośny aplikator. Nie wysusza skóry, nie rozmazuje się. Dostępny w 12 kolorach.
opis ladymakeup.pl

Pojemność: 6,7ml
Cena: ok. 43zł. Aktualnie jest w sympatycznej promocji w sklepie internetowym LadyMakeup.pl i kosztuje tylko 33,99zł






Jeszcze przed wakacjami w moje ręce wpadła matowa szminka Bourjois. Oczywiście fuksjowa. Skusiła mnie obietnica producenta jakoby szminka ta była trwała. czyżby moim ustom ubranym w fuksję wreszcie nic nie zagrażało? Żadne picie, jedzenie?

Szminka zamknięta jest w typowym dla płynnych produktów do ust opakowaniu. Aplikuje się ją przy pomocy gąbeczki która jest dobrze wyprofilowana i ułatwia precyzyjne nałożenie szminki nawet przy kłopotliwym łuku Amora, który w moim przypadku jest dość kanciasty i wyraźny. 
Kosmetyk ma płynną lekką konsystencję która po nałożeniu dość szybko wysycha i zastyga. Efekt jest matowy i faktycznie trwały. Oczywiście tarcie może naruszyć kolor, tak samo jak jedzenie wybitnie tłustych potraw ale poza tym można być spokojnym o makijaż.



Jeśli macie ochotę na trwałą fuksję na ustach to zainteresujcie się Rouge Edition Velvet Bourjois w kolorze 06 Pink Pong. O tutaj w pięknej cenie KLIK



Pozdrawiam, Aga 

18 komentarzy:

  1. doskonały kolor i mat, który zawładnął moim życiem :D niczym innym się teraz nie maluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo w Rossmanie będzie -49%, także może się skuszę :D Ale raczej na jakąś czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna na pewno skuszę się w najbliższej promocji Rossmann :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękna na pewno skuszę się w najbliższej promocji Rossmann :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden kolor i uwielbiam, na promocji planuję upolować jeszcze jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Intensywny kolor. Idealnie pasuje do Ciebie :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny jest ten kolor ale dla mnie za mocny :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie ubolewam nad tym, że nie mam dostępu do Bourjois nigdzie w okolicy :( Ale ten kolor świetnie do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)