wtorek, 6 października 2015

Style Reviver Spray Indola

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o pewnym ciekawym produkcie który przeleżał w pudle ponad dwa miesiące zanim postanowiłam go wypróbować.


Spray restrukturyzujący Indola Finish Style świetnie sprawdza się w przypadku modnych i niezobowiązujących fryzur. Dodaje włosom niesamowitej objętości oraz świetnie wchłania nadmiar sebum. Ponadto odświeża już ułożoną fryzurę. Można jego działanie traktować na zasadzie suchego szamponu.

Dodaje objętości.
Wchłania nadmiar sebum.
Odświeża ułożoną fryzurę.


Sposób użycia:
Wstrząsnąć i spryskać włosy, głównie u nasady z odległości ok. 20 cm. Rozpylać krótkimi seriami. Za pomocą opuszków palców rozprowadzić produkt na suchych włosach. Stylizować wedle uznania.

Opis producenta

Pojemność: 300ml
Cena: 32-40zł



Spray ten z założenia jest produktem dodającym objętości i pochłaniającym sebum dlatego ja traktowałam go jak suchy szampon. Bardzo dobrze sprawdza się w roli produktu odświeżającego włosy. Na początek- zapach. Nieco egzotyczny, owocowy (?) jednak nie jest nachalny i męczący. Spray jest nieco widoczny na bardzo ciemnych włosach ale bez problemu znika po wyczesaniu. Świetnie radzi sobie z przetłuszczonymi u nasady włosami i na dzień dzisiejszy jest dla mnie nr 1 (nawet biorąc pod uwagę legendarny suchy szampon Batiste). Sięgam po niego często tuż po tradycyjnym umyciu włosów. Po ich wysuszeniu lubię użyć tego produktu gdyż znacznie wydłuża świeżość moich włosów, dodając im przy okazji nieco objętości u nasady.
Ciekawa jestem czy Indola oferuje mniejsze pojemności, bardziej poręczne, do torebki. Jeśli nie, to jest to mała sugestia z mojej strony ;)
Polecam. Warto.




Pozdrawiam, Aga

8 komentarzy:

  1. Ja nie lubię za bardzo używać suchych szamponów, ale czasem warto mieć go w swojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo myślę. Taka deska ratunku, na wszelki wypadek ;)

      Usuń
  2. Dobrze, że po kilku chwilach staje się niewidoczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy suchy szampon jest widoczny na ciemnych włosach :)

      Usuń
  3. Nie jestem zwolenniczką takich "odświeżaczy"

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)