niedziela, 27 grudnia 2015

Ampułka z koenzymem Q10 Hyaluronka

Jestem na ampułkowej fali w walce z oznakami starzenia się skóry :) W zeszłym tygodniu pomagała mi witamina A a dzisiaj? Sięgam po koenzym Q10.





Regeneracja i ochrona komórek 
eliksir młodości walczy z oznakami starzenia skóry

Endogenny koenzym Q10 działa jako łapacz wolnych rodników. Pobudza naturalną zdolność skóry do samoodnowy. Nie zawiera olejów mineralnych. Nie zawiera parabenów. Polecany do każdego rodzaju cery. Idealny do cery ze skłonnością do wysuszania.
opis hyaluronka.pl

Znacie koenzym Q10? Stał się modny już dawno temu, gdy byłam nastolatką. Pamiętam gdy moja mama kupowała krem Nivea z koenzymem Q10. 
A cóż to w ogóle takiego? I czy faktycznie działa przeciwstarzeniowo? 
To antyoksydant lipidowy który bierze udział w procesie wytwarzania energii w komórkach, poprawia ich dotlenienie i chroni przed wolnymi rodnikami. Zaraz obok witaminy A i E jest świetnym eliksirem młodości.
Ampułkę z koenzymem Q10 zaaplikowałam podczas rolowania się rolką. Rozprowadziłam na skórze zawartość szklanej ampułki i wprowadziłam w głąb skóry przy pomocy rolki z mikroigiełkami. Skóra po dwóch takich zabiegach stała się wyraźnie bardziej gładsza, rozświetlona. Miejscowe przesuszenia zniknęły a naturalny koloryt zdecydowanie się poprawił.



Ampułkę z koenzymem Q10 kupicie w sklepie internetowym TUTAJW zależności od Waszych preferencji możecie nabyć jedną sztukę za 13zł KLIKdwie sztuki za 24zł KLIK lub zestaw 10 ampułek za 120zł KLIK (macie do wyboru mix lub 10 takich samych ampułek)

Na hasło mikolajodagowychpetitek macie aż 20% rabatu na cały koszyk! I to do końca stycznia 2016 roku :) Grzech nie skorzystać :) 

Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki z tym koenzymem, muszę koniecznie wypróbować ampułkę tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zaopatrzyć się w zestaw Mix bo każda z tych ampułek jest bardzo dobra :)

      Usuń
    2. Muszę skorzystać póki jest rabat. Myślę że zestaw mix to dobre rozwiązanie. Kusi mnie też to serum.

      Usuń
    3. A propos serum, za kilka dni wyczekuj recenzji :)

      Usuń
  2. W końcu wiem co to ten Q10. Ile można się dowiedzieć. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słysze o takich ampułkach, czuje się jednak skuszona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ampułki KOCHAM uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już odwiedzam tą stronę i zapoznaję się z ich ofertą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie używałam samego skoncentrowanego koenzymu Q10, raczej w kremach jak gdzieś przypadkiem trafiłam, bo przyznam, że specjalnie nie szukałam takich z tym składnikiem.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)