poniedziałek, 21 grudnia 2015

Ampułka z witaminą A Hyaluronka

Czas intensywnych przygotowań do Świąt w pełni. Mimo gipsu na nodze działam dalej, zwolniłam tylko nieco tempo. Okien nie umyję, mieszkania nie wyszoruję ale za to będę pięknie wyglądać :) Pomoże mi w tym ampułka z witaminą A ze sklepu www.hyaluronka.pl




Regeneracja i ochrona komórek
wyrównuje plamy i przebarwiania na skórze

Witamina A, zwana witaminą piękności, wspomaga prawidłowy proces rogowacenia (keratynizacji) naskórka oraz wzmacnia jego funkcje ochronne. Sprawia, że sucha, szorstka i łuszcząca się skóra staje się gładsza, delikatniejsza i bardziej miękka w dotyku. Witamina A jednocześnie stymuluje syntezę kolagenu, który pomaga zredukować także drobne zmarszczki. Nie zawiera konserwantów. Do każdego rodzaju cery. Polecany również do masażu.
opis hyaluronka.pl



Witamina A to podstawa w pielęgnacji skóry dojrzałej. Pomaga spowolnić oznaki starzenia się skóry jak żadna inna. Lubię ją w kremach czy serum. 
Ampułkę wykorzystałam nieco inaczej niż wcześniejsze. Zmieszałam ją z odrobiną serum z kwasem hialuronowym i kroplą oleju arganowego a następnie wykonałam masaż twarzy przy pomocy masażera. Owal został wizualnie poprawiony, skóra napięta, bardziej elastyczna i miękka.
Pamiętajcie że witamina A jest nazywana witaminą młodości! Jeśli chcecie walczyć z objawami upływającego czasu, nie może zabraknąć jej w Waszej codziennej pielęgnacji.

Ampułkę z witaminą A kupicie w sklepie internetowym TUTAJW zależności od Waszych preferencji możecie nabyć jedną sztukę za 13zł KLIKdwie sztuki za 24zł KLIK lub zestaw 10 ampułek za 120zł KLIK (macie do wyboru mix lub 10 takich samych ampułek)



Na hasło mikolajodagowychpetitek macie aż 20% rabatu na cały koszyk! I to do końca stycznia 2016 roku :) Grzech nie skorzystać :) 

Pozdrawiam, Aga

9 komentarzy:

  1. Super że dajesz rabat! dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że się przyda :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ciekawa jestem tych ampułek.

      Usuń
    4. Warto wypróbować :) jedna to tylko 13 zł a dodatkowo masz jeszcze rabat 20%

      Usuń
  2. Od kiedy warto wprowadzić do pielęgnacji witaminę a?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że nie ma jakichś wyraźnych klamerek. Im wcześniej zadbasz o profilaktykę tym dłużej Twoja skóra będzie wyglądać młodo :) Z istniejącymi zmarszczkami trudno walczyć , lepiej zatem zapobiegać

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Czy około 30 roku życia można już wprowadzić do pielęgnacji tego typu kosmetyki?

      Usuń
    3. Jak najbardziej :) jest to nawet wskazane

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)