piątek, 11 grudnia 2015

Balsam ochronny do ust i balsam w kostce do ciała Mydło i Spółka

Lubicie kosmetyki naturalne? Takie typowe handmade? Ja wprost przepadam za nimi :) zwłaszcza za nietypowymi formami jak np. masło do ciała w kostce. Super składy i super działanie, to lubię najbardziej :)
Dziś chciałabym opowiedzieć Wam trochę o dwóch godnych uwagi kosmetykach łódzkiej marki Mydło i Spółka.


Jesień i zima to spore wyzwanie dla delikatnego naskórka ust i choć prawdziwe mrozy jeszcze nie nadeszły, moje wargi są już przesuszone i nieco spierzchnięte. Nigdy nie przepadałam za balsamami typu Carmex czy Tisane, z reguły wybieram sztyfty mniej popularnych marek, a te o naturalnych składach tym bardziej :)


Balsam ochronny do ust to tradycyjny wysuwany sztyft. Ja posiadam wersję zapachową jagoda-truskawka. Przyznam się, że dawno nic tak smakowicie pachnącego nie miałam na swoich ustach :))) Pachnie wybornie, trudno powstrzymać się przed oblizaniem (niestety nie smakuje jagodą ani truskawką więc po kilku daremnych próbach ochota na oblizywanie mija)



Sztyft ma znakomity prosty skład. I działa, równie znakomicie. To moja pierwsza pomadka ochronna która w błyskawicznym czasie rozprawiła się z suchością i spierzchnięciem ust. Do tego nie zostawia na ustach tłustej lepkiej powłoki do której przyklejają się wszystkie fruwające w powietrzu śmieci czy moje osobiste włosy.
Najlepszy balsam do ust jaki miałam :) Serio.






Drugim kosmetykiem jest masło do ciała w nietypowej formie- w kostce. Nie byłam do końca przekonana do faktu że jest ono w postaci twardej kostki, jednak już przy pierwszej aplikacji moje wątpliwości rozwiały się :)



Kostka jest dość twarda jednak szybko pod wpływem ciepła naszych dłoni roztapia się . To natłuszczające masełko o pięknym grejpfrutowym aromacie, który nie jest ostry i gorzkawy ale taki ... miękki i łagodny.
Bogaty skład sugeruje by masełko stosować do suchej i przesuszonej skóry oraz w sezonie jesienno-zimowym. Delikatnie natłuszcza skórę, wygładza ją i regeneruje. To swoisty naturalny okład o świetnym składzie.



Produkty Mydło i Spółka można kupić np. na portalu Dawanda KLIK .W swojej ofercie mają nie tylko balsamy do ust czy masełka do ciała, ale przede wszystkim ogromny wybór naturalnych mydeł. 

Pozdrawiam, Aga

7 komentarzy:

  1. Balsamik do ust wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam dobrego balsamu do ust, ale na DaWanda tylko wersja wegańska, a ja liczyłam na owocki, chlip ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna nazwa i składy. No i zdjęcia, ale to u Ciebie norma. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam pojęcia o istnieniu tej firmy. Świetne składy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Carmexa mam wstręt, Tisane lubię, a teraz stosuję balsam z rokitnikiem i jestem z niego bardzo zadowolona. Chociaż masło w kostce prędzej bym podarowała komuś, bo sama jestem niecierpliwcem i jak już mam ochotę się czymś posmarować to jednak musi być szybko i sprawnie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)