poniedziałek, 7 grudnia 2015

Gold Extract Hyaluronka

Ciąg dalszy intensywnych przygotowań do Świąt i Sylwestra :) Tym razem moją uwagę przyciągnęła ampułka z ekstraktem ze ... złota. Czy będę lśnić i bić blaskiem niczym ten szlachetny kruszec?

Anti Age Repair

redukcja istniejących zmarszczek, zapobiega powstawaniu nowych

MATRIXYL ®stymuluje naturalną produkcję kolagenu, który poprawia strukturę tkanki łącznej, powodując wygładzenie drobnych linii i zmarszczek. Cera wydaje się być bardziej jędrna. Wyciąg z ginkgo biloba chroni skórę przed starzeniem się, spowodowanym szkodliwym działaniem światła słonecznego. Delikatne złote pigmenty stwarzają ciekawy efekt optyczny. Nie zawiera olejów mineralnych. Do każdego rodzaju cery.
opis hyaluronka.pl



Po dokładnym przyjrzeniu się zawartości ampułki faktycznie dojrzałam  delikatne złote pigmenty. Nałożyłam ją tradycyjnie czyli podczas zabiegu sonoforezy. Resztę która mi pozostała przelałam do czystej buteleczki i zmieszałam ją z odrobiną serum z kwasem hialuronowym Roberto Bertolucci (wystarczyło mi to na dwa razy).

Skóra po zastosowaniu ampułki rzeczywiście stwarza wrażenie bardziej jędrnej i sprężystej. Ciekawa jestem długofalowych efektów. Czy regularne stosowanie tej konkretnej ampułki wpłynęłoby na poprawę gęstości skóry i redukcję zmarszczek?

Po jednym zabiegu sonoforezy efekty są wyraźnie zauważalne. Owal twarzy jest poprawiony, skóra elastyczna i wygładzona. Po wypróbowaniu 4 różnych ampułek ze sklepu Hyaluronka ta chyba najbardziej mi się spodobała.

Ampułkę Gold Extract kupicie w sklepie internetowym TUTAJW zależności od Waszych preferencji możecie nabyć jedną sztukę za 13zł KLIKdwie sztuki za 24zł KLIK lub zestaw 10 ampułek za 120zł KLIK (macie do wyboru mix lub 10 takich samych ampułek)

A Wy jak się przygotowujecie do Świąt? Czy w przedświątecznej gorączce zakupów i porządków znajdujecie choć odrobinę czasu dla siebie?

Pozdrawiam, Aga

6 komentarzy:

  1. Wygląd tych ampułek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wesołe kolory :))
      Natomiast działanie jak najbardziej profesjonalne i skuteczne

      Usuń
  2. Ciekawy artykuł. Pełen profesjonalizm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja. Napisz za jakiś czas o trwałości efektów bo ciekawa jestem. Pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wspomnę o tym :)
      Dziękuję za komentarz.
      Pozdrawiam

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)