środa, 23 grudnia 2015

Lakiery hybrydowe Melkior Prrofessional

Hybrydy goszczą na moich paznokciach od ponad pół roku. Wypróbowałam już kilka marek, ostatnio w moje ręce trafiły lakiery hybrydowe Melkior Professional. Znacie je?


Dość spore buteleczki zawierające 15 ml produktu. Smukłe, bardzo eleganckie i czarne- wyglądają estetycznie i profesjonalnie. Wybrałam na początek mojej przygody z hybrydami Melkior Professional 4 kolory. Subtelny pastelowy róż Ever Rose (określiłabym ten kolor jako nude z domieszką i to sporą subtelnego różu), dżinsowy nieco sprany granat Ever Sky (nie jest bardzo ciemny), nieco wampirze krwiste bordo Ever Wine (lekko szkliste i żelkowe) oraz śliwkowy fiolet Ever Plum (którego jeszcze nie testowałam). Do tego dobrałam bazę Melkior Professional.

Nakładanie hybryd przebiegało tradycyjnie. Manicure, potem odtłuszczenie płytki alkoholem, aplikacja bazy i utwardzenie jej w lampie LED. Potem dwie warstwy koloru, każda osobno utwardzana i na koniec top wykończeniowy który również utwardzany w lampie. Jeszcze tylko przemycie powierzchni paznokci alkoholem i gotowe :)


Muszę przyznać, że na chwilę obecną hybrydami Melkior Professional są moimi ulubionymi hybrydami i na pewno skuszę się na więcej kolorów :) Świetnie się nakładają, gładko i równo. Nie bąbelkują, nie robią prześwitów oraz współpracują z bazą i topem innych firm. Uwielbiam :)

Kilka swatchy dla zachęty :)  Gdy tylko paznokcie mi odrosną, zrobię osobne wpisy dla różu, śliwki i granatu :)




Produkty Melkior Professional znajdziecie na ich stronie internetowej KLIKMają nie tylko hybrydy, ale też żele, tradycyjne lakiery, kosmetyki do makijażu oraz szczotki do włosów. Niedługo opowiem Wam o ich mozaice rozświetlającej i dużej płaskiej szczotce :)

Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. Zdjęcie z granatowymi paznokciami wygląda jak z magazynu :D Pięknie pomalowane paznokcie! Ten jasny róż mi najbardziej przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nataszo, róż jest fantastyczny! Noszę go najczęściej ♥

      Usuń
  2. wyglądają bardzo profesjonalnie, ja używam Semilaców :D

    W wolnej chwili zobacz mój najnowszy post ze świątecznym tutorialem:
    http://www.moniquerehmus.pl
    POZDRAWIAM! :D i życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Semilac też mam i cenię za mnogość kolorów :) Melkior z kolei bardziej odpowiada mi pod kątem aplikacji.
    Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) aktualnie dużo krótsze, niestety połamały się

      Usuń
  5. Czy można je kupić nie będąc profesjonalistą? Mam Semilac ale jakość mnie nie zadowoliła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Melkior chyba nie ale widziałam ich hybrydy w innych sklepach internetowych :)

      Usuń
    2. Muszę w takim razie poszukać je w innych sklepach internetowych.
      Dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
    3. Myślę że bez problemu znajdziesz :)
      Powodzenia

      Usuń
  6. Bordowy cudowny :-) mam zamiar kupić kilka kolorów na próbę. Ciekawi mnie tylko konsystencja tych lakierów. Czy ładnie się poziomują i nie rozlewają jak np. Semilac? Obecnie używam spn i indigo i jestem z nich bardzo zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, mnie osobiście lepiej się z nimi pracowało niż z Semilakiem :) Bardzo miło je wspominam

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)