niedziela, 13 grudnia 2015

Ampułka z witaminą C Hyaluronka

Moja skóra od jakiegoś czasu wygląda na poszarzałą. Brak jej blasku, koloryt jest nierówny, jednym słowem - jest zmęczona. Dlatego też tym razem sięgnęłam po ampułkę z witaminą C.



Repair

rozjaśnia, odżywia, redukuje rumień i blokuje UV
Witamina C jest bardzo skutecznym przeciwutleniaczem, działa jako łapacz wolnych rodników, zapobiegając w ten sposób procesom starzenia się skóry. Witamina C zapewnia prawidłową strukturę kolagenu, w efekcie cera zyskuje sprężystość i jędrność. Dzięki kombinacji najróżniejszych środków nawilżających ampułka witaminowa VITAMIN C zapewnia uzyskanie optymalnego efektu pielęgnacyjnego skóry. Nie zawiera olejów mineralnych. Nie zawiera parabenów. Polecany do każdego rodzaju cery.

opis hyaluronka.pl




W przypadku tej ampułki przygotowałam sobie serum. Do niewielkiej ilości gotowego  serum z kwasem hialuronowym Roberto Bertolucci dodałam niecałą zawartość ampułki. Niewielką jej część rozprowadziłam po prostu na skórze twarzy, a gdy się wchłonęła, zaaplikowałam krem na noc. Następnego dnia rano nałożyłam moje wymieszane serum (wystarczyło mi na 4 użycia). 
Skóra po takiej dawce wit. C faktycznie pojaśniała. Zniknął ten szarawy koloryt, przez który wyglądałam na chorą lub co najmniej niewyspaną i przemęczoną. Skóra stała się promienna, bardziej świetlista i jędrna. 
Ampułkę z witaminą C kupicie w sklepie internetowym TUTAJ. W zależności od Waszych preferencji możecie nabyć jedną sztukę za 13zł KLIKdwie sztuki za 24zł KLIK lub zestaw 10 ampułek za 120zł KLIK (macie do wyboru mix lub 10 takich samych ampułek)


Pozdrawiam, Aga

6 komentarzy:

  1. Cała seria tych ampułek wygląda kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są naprawdę dobre :) a ich cena nie zabija ;)

      Usuń
  2. Hmm, chyba się zdecyduje po zimie:) wtedy skóra na bank będzie potrzebowała zastrzyku energii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zawsze wszelkiego rodzaju ampułki sprawdzały się najlepiej - czy to do włosów, czy do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też. W końcu to skoncentrowane składniki aktywne :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)