środa, 16 grudnia 2015

Przedświąteczny rabat!

Lubicie rabaty? Ja bardzo, zwłaszcza przed Świętami :) Mam dla Was bardzo zacną zniżkę do sklepu internetowego www.hyaluronka.pl




Na hasło mikolajodagowychpetitek macie aż 20% rabatu na cały koszyk! I to do końca stycznia 2016 roku :) Grzech nie skorzystać :) Zarówno ampułki do zadań specjalnych jak i wyborne serum z kwasem hialuronowym stosuję i szczerze polecam :) Moja skóra też.

  
Tu macie cała ofertę sklepu KLIK Jedna ampułka to 13zł i to bez rabatu :)

Pozdrawiam w gorączce przedświątecznej, Święta już za 8 dni, aaaa!
Aga

8 komentarzy:

  1. Dzięki za propozycję. Zawsze jakaś oszczędność na prezentach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogłam pomoc :)
      Miło kupować tak fajne prezenty z rabatem :)

      Usuń
  2. Hej, chciałabym przeprowadzić w domu mezoterapię, które ampułki do tego polecasz? Sama ampułka wystarczy czy jeszcze coś by się przydało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, masz rolkę rozumiem?
      A jaki efekt chciałabyś uzyskać?

      Usuń
    2. Tak, rolkę mam.
      Chcę zadziałać na rozstępy na udach, jeśli to możliwe to też spłycić stare blizny po oparzeniach też na udach i zagęścić włosy (z jednej strony mam widoczny prześwit, co mnie strasznie krępuje). Jak widać trochę tego jest..

      Usuń
    3. Hmmm tylko te ampułki bardziej na twarz niż do ciała czy na skórę głowy :)
      Na ciało możesz na pewno witaminę A koenzym Q10 będzie fajny. Witamina C rozjaśni skórę i wyrówna koloryt.
      Do włosów to bardziej amupli typowo przeznaczone do stosowania na skórę głowy (może Biokap, ma niezłe ampułki i świetny lotion)

      Usuń
  3. Na pewno skorzystam z rabatu, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że rabat się przyda :) udanych zakupów

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)