piątek, 18 grudnia 2015

Sól do kąpieli Wellness and Beauty Zielona Herbata i Oliwka

Kilka miesięcy temu stosowałam genialny peeling do ciała z tej serii. Tym razem przyszła kolej na sól. Czy zachwyci mnie tak jak peeling?

Sól do kąpieli Wellness&Beauty Zielona Herbata i Oliwka


Wellness & Beauty Sól do kąpieli z ZIELONĄ HERBATĄ i OLIWKĄ. 5–6 kąpieli w wannie. Dodaje energii. Działanie pielęgnacyjne: Poczuj przypływ energii– dzięki unikalnej mieszance ekstraktu z zielonej herbaty i oleju z oliwek z pierwszego tłoczenia. Kompozycja tak szlachetnych składników, jak sole z Atlantyku i Morza Martwego oraz zielona herbata dodają energii. Naturalny olej z oliwek sprawia, że skóra staje się wyczuwalnie miękka i gładka.

opis rossmann.pl
Pojemność: 450g
Cena: 10,99zł



Sól zamknięta jest w plastikowej sporej butli. To typowe dla tego rodzaju produktu granulki przypominające grudki gruboziarnistej soli. Pachnie obłędnie! Tak jak peeling. Uwielbiam ten aromat.
Pojemność 450g wystarczy na około 5 kąpieli. Można oczywiście oszczędzać ale wtedy nie poczujemy tego efektu. A uwierzcie mi, jest. Przede wszystkim terapia zapachem. Zielona herbata cudownie odpręża ale też dodaje powera. Po takiej kąpieli czuję się zrelaksowana, lekka i mam ochotę coś zrobić pożytecznego.
Obecność oliwki sprawia że skóra po kąpieli nie jest wysuszona i szorstka ale wprost przeciwnie- zmiękczona i gładka.
Mam ochotę na wersję Kwiat Wiśni i Ekstrakt z Róży.

INCI: Maris Sal, Parfum, Camelia Sinensis Leaf Extract, Oelea Europea Fruit Oil, Magnesium Carbonate, Silica, Tocopherol, CI 47005, CI 61570, Butylphenyl Methylpropional (Lilial), Linalool.


Lubicie kąpiele? Ja jestem ich maniaczką i wszelkie gadżety kąpielowe to moja wielka słabość.

Pozdrawiam, Aga

15 komentarzy:

  1. Mam wersję fioletową i uwielbiam, ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj planuję taką relaksującą kąpiel, szkoda że nie mam tej soli...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja niestety kupiłam kiedyś pięknie pachnącą sól i miałam nadzieję, że będę mogła zrobić sobie w domu swoje małe SPA ale okazało się że po minucie wyskoczyłam z wanny bo okazało się, że mam okropną alergię....i od tamtej pory niestety unikam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle lubię kosmetyki tej marki do kąpieli, miałam kiedyś waniliowy olejek i był super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę dobre :) tez miałam olejek do kąpieli, był świetny!

      Usuń
  5. mam od nich olejek do kąpieli i baaardzo lubię, pełen relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam peelingu, bo lubię zapach zielonej herbaty... i odrzuciło mnie. Musiałam się dwa razy wyprać, żeby się pozbyć tego smrodku (dla mojego nosa niestety jest nie do przyjęcia). Całą resztę lubię, a akurat ten działa na nie strasznie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kąpiel jest jak błogosławieństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty tej firmy!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)