sobota, 12 grudnia 2015

Szarości z fuksją i granatem

W ubiegłym tygodniu byłam z moim panem fotografem w Tomaszowie Mazowieckim gdzie odwiedziliśmy jego dziadków. Przy okazji, jak zwykle, zrobiliśmy kilkanaście zdjęć. Tomaszów to piękne miasto :)


Ostatnio moje ulubione połączenie kolorów. Neutralna spokojna baza, najczęściej oparta na szarości plus jeden, max dwa żywsze akcenty kolorystyczne. W tym wypadku zestawiłam mój ukochany jasnoszary płaszcz Bee Collection z fuksjową torebką Dziki Józef i granatowym beretem Jędrzejko. Uzupełniłam to szarą dzianinową sukienką z golfem, szaro-srebrnymi dodatkami oraz czarnymi botkami na koturnie. 


Wełniany płaszcz Bee Collection
Wełniany beret Firma Jędrzejko
Skórzana torba Dziki Józef 
Botki na koturnie Stylowe Buty
Bransoletki Arcy-Dziełka
Zegarek Cluse Polska

pics by PtK

Pozdrawiam, Aga


13 komentarzy:

  1. Torebka jest piękna ;) Jak będę miała okazję przejechać się do Łodzi to na pewno sobie jakąś sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się takie akcenty kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej ostrożnie wprowadzić kolor właśnie jako akcent niż oślepiać wszystkich wokół intensywnymi barwami na całej sylwetce :)

      Usuń
  3. Ten płaszcz jest według mnie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie również :) idealny fason i kolor ♥

      Usuń
  4. Super. Bardzo kobiecy look (jak to u Agi:)) i świetne kolory. Idealnie przełamują jesienną szarość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anito!
      Kocham kolory ale jesienią i zimą się wycisza. Co nie znaczy że noszę ciemne kolory czy czerń. Szarości i granat przełamane mocnymi szczegółami idealnie sprawdzają się jako opozycja do ponurej i deszczowej pogody.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też mi wpadły w oko ale na stopach mi się już tak nie podobają :/

      Usuń
  6. Genialny zestaw ! Dobre zdjęcia, choć na niektórych ciut za dużo Ps poszło :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)