czwartek, 31 grudnia 2015

Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku!

Rok 2015 już prawie za nami. Rok dla mnie pełen emocji i to skrajnych. Końcówka mało przyjemna- noga w gipsie, Lilly chora... ale mimo tego patrzę z nadzieją w przyszłość a Was proszę tylko o kciuki za Białą.

Przychodzę nie tylko z życzeniami :) Mam dla Was makijaż sylwestrowy i stylizację. Mimo że gips skutecznie mnie uziemił na dzisiejszy wieczór, postanowiłam ładnie wyglądać ;)



Zacznę od makijażu. Chciałam by nie był to typowy sylwestrowy look, oparty na świecidełkach choć jest element z połyskiem. Zmalowałam coś eleganckiego, nieco mrocznego, w stylu Morticii Addams.

Twarz jasna, za sprawą mojego ukochanego podkładu mineralnego z bursztynem Uoga Uoga w odcieniu 632. Całość utrwaliłam bardzo dobrym pudrem ryżowym Paese Cosmetics i wymodelowałam bronzerem Bahama Mama The Balm. Szczyty kości policzkowych rozświetliłam ulubioną mozaiką Melkior Professional Light Touch (idealny bezdrobinkowy rozświetlacz dla cer mieszanych, skłonnych do błyszczenia).



Teraz oczy. Klasyczny dymek wykonany paletką cieni Make-up Atelier Paris T20. Końce ciemnej szarości rozblendowałam śliwką z paletki T10 (którą potem pokryłam niewielką ilością sypkiego fioletu z wieżyczki Glazel). Przy linii górnych i dolnych rzęs i na środku górnej powieki dałam błyszczący akcent stalową szarością z wieżyczki Glazel. Wewnętrzną stronę powieki i zewnętrzny kącik wzmocniłam czarną kredką Jelly Pong Pong. 

I na koniec usta. Ciemna bordowa szminka Christian Dior 022 Rouge Gipsy- Gypsy Red. Wychłodziłam ją odrobiną połyskującego fioletu z wieżyczki Glazel.

Moje paznokcie to głęboka śliwka czyli hybryda Ever Plum Melkior Professional.



Makijaż i paznokcie gotowe, czas na włosy. Tu pomogła mi nabłyszczająca seria Innova Glamorous Oil Indola po którą sięgam zawsze przed większym wyjściem. Pięknie wygładza, nabłyszcza i dyscyplinuje włosy które zyskują look glamour :)

I jeszcze strój. Nie szalałam z cekinami i kolorami, gdyż do wyrafinowanego makijażu w stylu Morticii pasuje równie wyrafinowana czerń. Seksowna sukienka z głębokim dekoltem i odkrytymi plecami, cudownie podkreślająca kształty. Jeszcze tylko czarne brokatowe szpilki, z racji w gipsu tylko do zdjęć, srebrna kopertówka i srebrne dodatki.
Jestem gotowa by przywitać Nowy Rok, a Wy? :)



Makijaż:
Podkład mineralny Uoga Uoga 632 Plants for Beauty
Puder ryżowy Paese Cosmetics
Matowy bronzer Bahama Mama Lady Makeup.pl
Mozaika rozświetlająca Light Touch Melkior Professional
Paletki piątki Make-up Atelier Paris T10 i T20 Lady Makeup.pl
Wieżyczka Glazel Visage
Czarna kredka Jelly Pong Pong
Szminka Christian Dior 022 Rouge Gipsy- Gypsy Red
Hybryda Ever Plum Melkior Professional
Włosy- nabłyszczająca seria Innova Glamorous Oil Indola

Sukienka eSexy.pl
Szpilki Stylowe Buty
Naszyjnik od najcudowniejszego mężczyzny na ziemi :* W.Kruk1840
Kopertówka LuxLove24
Bransoletka Arcy-Dziełka
Zegarek Cluse Polska

Pozdrawiam sylwestrowo!
Aga

17 komentarzy:

  1. Jakaś TY ładna! :) I fajną sukienkę masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego, Dużo Zdrówka!!! A look super, chociaż rzeczywiście dość upiorny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Ps. Niesamowita stylizacja i makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam za Was kciuki, wracajcie do zdrowia! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję Gosiu by nie zapeszyć. Biopsja Lilly pewnie w ciągu tygodnia, jednak na wyniki będzie trzeba poczekać :/

      Usuń
  5. Agus sliczny makijaz:) bardzo ładna sukienka i swietne dodatki - zegarek (mam podobny z Fossila).Lilly bidulka , trzymam za nia kciuki!Kiedy zdejmuja Ci ten gips?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nefku, dzięki! Kiedyś myślałam o zegarku Fossil, był boom na nie. Ale jednak Cluse skradł moje serce :)
      4 stycznia idę do ortopedy i okaże się.
      Buziaki!

      Usuń
  6. piękny makijaż, bardzo do Ciebie pasuje a ta sukienka idealnie podkreśla Twoją figurę, super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, Szczęśliwego Nowego Roku! Czy pod minerały używasz jakiejś bazy albo specjalnego kremu? W jaki sposób przygotowujesz twarz? Zupełnie nie widać że masz na sobie sypkie minerały. Szukam sposobu na taki efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosc, używam codziennego dość treściwego kremu. Efekt zależy też jakich minerałów używasz, nie każde wyglądają tak samo.

      Usuń
  8. Cała stylizacja fantastyczna. Pięknie w niej wyglądasz Agnieszko. I bardzo kusisz srebrnym zegarkiem Cluse. Marka mi totalnie nieznana, dzięki Twoim zdjęciom zobaczyłam go po raz pierwszy i przepadłam. Piękna minimalistyczna forma a ta charakterystyczna tarcza jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)