piątek, 29 kwietnia 2016

Baza witaminowa Semilac

Czytając moje posty hybrydowe zapewne wiecie że hybrydy trzymają się mojej płytki naprawdę mocno. Dla mnie- za mocno. Przygodę z lakierami hybrydowymi zaczęłam od marki Semilac, mój zestaw startowy zawierał bazę, kilka kolorów i top. I po kilku użyciach odeszłam od ich bazy gdyż za mocno trzymała się moich paznokci a ściąganie hybryd było katorżnicze. Postawiłam na bazę innej marki która łatwiej się ściągała. Do czasu gdy Semilac postanowił wypuścić nowość- bazę witaminową. Moja trafiła do mnie ze sklepu Kosmetykomania i czas na opinię. Czy moje paznokcie ją polubiły? Cy baza je wzmocniła dzięki kompleksowi witaminowemu i czy (najważniejsze!) problemy ze ściąganiem hybryd to przeszłość?



SEMILAC Baza witaminowa do lakieru hybrydowego

Idealna do łamliwej płytki!
Bogaty kompleks witamin E oraz B5!
Dwukrotnie zwieksza ochrone płytki!
Innowacyjny produkt przeznaczony do stosowania na płytkę paznokcia jako hybrydowy lakier podkładowy. Dzięki wzbogaceniu formuły o witaminy E oraz B5, dwukrotnie zwiększylismy ochronę naturalnej płytki paznokcia.
Nowoczesna technologia produkcji pozwoliła zaprojektować bazę, która działa na płytkę delikatniej niż standardowe lakiery podkładowe.
Lakier podkładowy na który nakłada się kolor. Dzięki niemu Semilac utrzymuje się na paznokciach do 21 dni.
Zostawia lepką warstwę dyspersyjną.
opis kosmetykomania.pl
Pojemność: 7ml
Cena: 29zł


Bazę witaminową Semilac kupicie TUTAJ



Bazę warto aplikować naprawdę cienką warstwą, w przeciwnym razie kolor podczas utwardzania będzie nam się kurczył i uciekał z brzegów. Przy pierwszym nałożeniu wkurzałam się na to strasznie, dlatego przy kolejnym przyłożyłam się do naprawdę cienkich warstw. I problem znikł.

Baza witaminowa Semilac zawiera kompleks witamin: E i B5. czy faktycznie wzmacnia? Póki co za wcześnie by to stwierdzić, jedyne co zauważyłam to szybszy wzrost paznokci. 

Producent zapewnia nas o podobnej trwałości jak zwykła baza. jednak na moich paznokciach które nigdy nie miały problemu z długim utrzymaniem hybrydy, kolor położony na witaminową bazę trzymał się nieco krócej. Po ok 2 tygodniach zaczął delikatnie odstawać od płytki na brzegach. Mnie osobiście to absolutnie nie przeszkadza gdyż nie lubię nosić długo jednego koloru, jednak jeśli macie problemy z utrzymaniem hybryd, to raczej odpuśćcie sobie ten produkt. Lub przygotujcie się na częste zmiany koloru.

Mimo kilku ale jestem z niej bardzo zadowolona. Dlaczego? Wreszcie nie mam problemu z usunięciem hybrydy. Trzymam aceton 2 razy krócej a lakier pięknie schodzi. Nie muszę skrobać płytki, delikatnie tylko podważam i hybryda schodzi jak naklejka. Dzięki temu moja płytka trochę odetchnie a witaminy w bazie ją wzmocnią- mam taką nadzieję :)

Macie? Znacie?

Pozdrawiam, Aga

12 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad nią, jednak pozostanę przy klasycznej wersji- lubię tę wygodę, że nie zmieniam często koloru paznokci. Zwłaszcza, że moje pazurki rosną baaaaardzo powoli i nie męczę się z odrostami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie denerwowało w klasycznej wersji to że za każdym razem ściąganie było koszmarne :/

      Usuń
  2. Miałam ale u mnie się totalnie nie sprawdziła :/
    Jeśliś ciekawa to zapraszam na recenzję:
    http://rudaurodowo.blogspot.com/2016/03/witaminowa-baza-semilac-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Strasznie krótko się u Ciebie trzyma! Ja mam półtora tygodnia, w międzyczasie robiłam generalne porządki, na dłoniach przez kilka godzin miałam rękawiczki w których zawsze skóra i paznokcie się zaparzają i manicure idealny. Dziś ściągam bo mam ochotę na inny kolor ale trwałość jest bardzo dobra

      Usuń
  3. Baza witaminowa trzyma nieco krócej niż zwykła baza, ale posiada inne właściwości - zawiera kompleks witamin E oraz B5, do tego dwukrotnie zwiększa ochronę płytki. Polecana jest do łamliwych paznokci, ponieważ wpływa na ich regenerację.

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I cudownie schodzi podczas ściągania hybryd ♥ uwielbiam ją za to

      Usuń
  4. Testuj , kochana testuj. jestem ciekawa efektów. Zwłaszcza,ze mozna polegać na Twojej opiniii poniewaz jestes ekspertem w dziedzinie paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam już dwa razy i jestem zachwycona łatwością ściągania hybryd na tej bazie ♥

      Usuń
  5. Jak dobrze, że to przeczytałam. Przeżywam katusze ze ściąganiem hybrydy ze zwykłą bazą, a to znaczy, że jest nadzieja!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. W związku z postem mam pytanie, w jaki sposób ściągasz hybrydę?

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)