czwartek, 14 kwietnia 2016

ChiodoPro 153 i 059

Dziś ponownie paznokcie, jednak tym razem zaprezentuję Wam hybrydy ChiodoPro w dwóch kolorach: 153 i 059.



059 czyli Ivory to przyjemny krem z delikatnymi nutami wanilii w tle. Z kolei 153 to piękny jasny popiel wzbogacony o subtelne srebrne drobinki (wydaje mi się że to nie jest czysta szarość, gdzieś daleko pobrzmiewają nieco wrzosowe nuty?)


Świetna aplikacja i krycie. Coraz bardziej lubię hybrydy ChiodoPro choć początkowo nie potrafiłam się przestawić na ich dość gęstą konsystencję. Trwałość na szóstkę, przetrzymałam je 3 tygodnie zanim szlag mnie dostatecznie trafił z powodu gigantycznego odrostu.





Hybrydy ChiodoPro kupicie w sklepie internetowym ChiodoPro.pl oraz stacjonarnie w sklepach i hurtowniach które prowadzą dystrybucję tej marki KLIK


Pozdrawiam, Aga

17 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej marce, kolorki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze mało znana ale biorąc pod uwagę jakość i piękne kolory wróżę jej sporą popularność :)

      Usuń
  2. Strasznie spodobała mi się ta szarość, jest niebanalna i bardzo wiosenna. Chyba czas przekonać się do hybryd :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo nie byłam przekonana do tej szarości ale na paznokciach zachwyca ♥

      Usuń
    2. Muszę zerknąć do sklepu internetowego Chiodo Pro i zobaczyć czy ą w sprzedaży zestawy startowe. Kusisz strasznie tymi hybrydami :)

      Usuń
  3. Bardzo elegancko się prezentują na dłoni

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie,kolory piękne,sama skusiłam się na dwa kolory tej firmy,ale ściąganie ich to ciężka sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ściągam je już kilka razy i nie miałam problemów a hybrydy trzymają się mojej płytki naprawdę mocno :) wystarczy zaopatrzyć się w ich płyn do ściągania :)

      Usuń
  5. A masz może jakiś wiosenny róż czy klasyczną czerwień z Chiodo Pro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam, tzn jeszcze nie mam :) moje najbliższe plany yo właśnie jakąś nasycona czerwień, pastelowy ale nie za mocno rozbielony róż i transparentny mleczny do frencha

      Usuń
    2. Nie mam, tzn jeszcze nie mam :) moje najbliższe plany yo właśnie jakąś nasycona czerwień, pastelowy ale nie za mocno rozbielony róż i transparentny mleczny do frencha

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)