piątek, 22 kwietnia 2016

Kwietniowe beGLOSSY

Mam i ja :))) Kwietniowy box w tym miesiącu dotarł dość późno bo w drugiej połowie miesiąca ale najważniejsze że jest. A co w środku?


Poczwórne cienie Catrice- pełen wymiar
Hydrożelowe płatki Exclusive Cosmetics- pełen wymiar
Szampon witaminowy Catharsis- miniaturka ale spora
Maseczka do twarzy Nuxe- pełen wymiar
Balsam do ciała Argan CeCe- pełen wymiar



Temat przewodni kwietniowego beGLOSSY to "Wiosenna Energia" Czy czuję się pełna energii i zmotywowana do aktywności?

Cienie- zestaw kolorystyczny piękny, taki ślubniak :) Z racji tego że są to subtelne odcienie, podaruję go mojej siostrzenicy :)

Hydrożelowe płatki pod oczy- Marki nie kojarzę ale płatki tego typu uwielbiam i namiętnie stosuję. Już wkrótce wylądują pod moimi oczami :)

Szampon witaminowy- podoba mi się to że jest oparty na naturalnych składnikach takich jak minerały z Morza Martwego. Już stoi na półce w łazience i czeka na testy.

Maseczka do twarzy- kocham Nuxe i kocham maseczki do twarzy. Z tego produktu cieszę się najbardziej!

Balsam do ciała- kolejna nieznana firma ale balsamów nigdy dość. Zwłaszcza że po zimie moja skóra jest przesuszona i muszę ją odżywić zanim zacznę odkrywać więcej ciała w lekkich sukienkach.

Jest fajnie. Jest porządnie :) 

A za kilka dni inny box, totalna nowość :) 
Do zobaczenia!

Pozdrawiam, Aga

7 komentarzy:

  1. Cienie z Catrice mam i są całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sam zestaw kolorów czy jakiś bardziej odważny? :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna zawartość pudełka :) Podoba mi się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam cieni Catrice, ale kolorki dali bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)