niedziela, 3 kwietnia 2016

Loose Blue

Wczoraj rano wreszcie udało się mi zrobić zdjęcia stylizacji. Nawet nie wiecie jak ciężko zgrać mój wolny czas oraz fotografa :/ Za dużo na głowie, stanowczo za dużo. A tu taka piękna wiosna!


Set na luzie, raczej codzienny ale bardzo bardzo przypadł mi do gustu:) Czarny garnitur podany na sportowo z koszulą w paski, wygodnymi butami i dużą torebką. Uwagę przyciągają dodatki w postaci zegarka i dwóch fantastycznych bransoletek Nikki Lissoni.

Garnitur Bee Collection
Koszula w paski / Striped Blouse CLICK
Zegarek Cluse Polska
Bransoletki Nikki Lissoni Time and More
Skórzana torba Dziki Józef 
Okulary przeciwsłoneczne /Sunglasses CLICK

pics by PtK

Pozdrawiam, Aga

30 komentarzy:

  1. Boskie kobaltowe elementy stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię w szpilkach;-) ale te buciki też nie są złe;-) całus

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie... Chyba też się skuszę na Zaxy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ja je zbieram od zeszłego roku i mam 5 par ♥

      Usuń
  4. super. Boski ten niebieski - chabrowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor idealny na początek wiosny :) nie taki słodki i jasny jak pastele ale żywy i wyrazisty, dodający energii

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielokrotnie prosiłam o nie umieszczanie linków w komentarzach

      Usuń
  6. Piękna stylizacja, już tak czuć powiew wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się kolor torebki i butów. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie ożywiają całość :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  8. czy mogłabym się dowiedzieć, jaki rozmiar torby masz? bo na ich stronie poziome są dwa rozmiary, wiekszy i mniejszy. bardzo fajna inspiracja!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Julio!
      Wszystkie moje trzy dzikuski to ten mniejszy rozmiar :)

      Usuń
  9. Dziękuję za odpowiedź! Czy jesteś zadowolona z toreb? wygodne są? nie zsuwają się z ramienia lub nie farbują? możesz je polecić osobie, która dużo wkłada do torby? zastanawiam się, czy jest ciężka skoro skórzana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona choć najbardziej lubię tę wiotką kobaltową. Czarna i różowa są sztywne i ponieważ ich rozmiar jest konkretny, czasami mi to przeszkadza, np gdy chce coś szybko wyjąć z torby mając ją na ramieniu.
      Na stronie jest podana waga :) nie są specjalnie ciężkie, raczej tradycyjnie jak to skóra

      Usuń
    2. Co do farbowania. W kobalcie mam jako wkład dużą białą kopertówkę i po pół roku minimalnie zafarbowane jej boki, ale naprawdę w niewielkim stopniu.
      Sama sporo ładuję do moich dzikusek. Np gdy jadę do pracy wiozę w torbie oprócz portfela telefonu itp, lustrzankę i lampę błyskową.

      Usuń
  10. Świetna stylizacja! Taka na luzie, niewymuszona. Nie wiem co najbardziej przykuło moją uwagę- garnitur, torba czy genialne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak czyścić zaxy?czy stopa się w nich poci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są z gumy wiec czyszczenie jest bezproblemowe. Co do pocenia -to tworzywo sztuczne i jeśli założysz zabudowane baleriny bez otworów w gorący dzień to stopa się spoci. Podczas takiej pogody jak teraz nie :) chodzę w nich non stop. A na lato będą idealne sandałki lub klapki czy japonki gdzie stopa oddycha; )

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)