poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Navy spring

Chłodna wiosna sprawiła że zamiast po pastele i biel sięgam po granat, kojarzony raczej z innymi porami roku. Myślę że kolor ten będzie często przewijał się w moich stylizacjach, a gdy zrobi się naprawdę ciepło zacznę łączyć go z  czymś bardziej wiosennym. Wiosno, czekam!


W dzisiejszym zestawie granat ożywia koszula w kratę oraz baleriny Zaxy w naprawdę intensywnym soczystym odcieniu różu (na zdjęciach wygląda bardziej arbuzowo, na żywo daje mocno po oczach :))

Powoli chyba klaruje się mój własny osobisty styl. Zaczynam odchodzić od dziewczęcych fasonów na rzecz tych bardziej kobiecych i eleganckich. Mój sposób ubierania nigdy chyba nie będzie surowy i ascetyczny ale dążę do pewnego minimalizmu okraszonego sporą  dozą kobiecości. Mam nadzieję że mi się uda :) 
Poszukuję teraz prostego w kroju płaszcza, coś a la przedłużonej nieco marynarki, w bieli/ śmietankowej bieli lub bardzo jasnym popielu. Widzieliście może coś takiego?


Sukienka OhYEJ!
Koszula Moe
Skórzana torba Dziki Józef 
Baleriny Zaxy Polska
Zegarek Cluse Polska
Bransoletki Nikki Lissoni Time and More
Pasek LuxLove24

pics by PtK

Pozdrawiam, Aga

12 komentarzy:

  1. Piękna sukienka i urocze balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To Twoje dojrzewanie w kwestii ubioru bardzo ładnie widać. Dzisiaj też pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupiłam przedłużoną marynarkę w Top Secret za 69 zł, niestety kolor to ciemny grafit, ale jest porządna i super skrojona, zerknij sobie, bo mają różne marynarki i żakiety w dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korah, wypatrzyłam w outlecie Bee Collection jasne cudo ♥

      Usuń
  4. Granat to jeden z moich ulubionych kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też Kingo ale raczej towarzyszy mi jesienią i zimą. Dopiero tej wiosny nie mogę się z nim rozstać :))

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)