niedziela, 24 kwietnia 2016

Real Techniques retractable lip brush

Od dawna szukam porządnego pędzelka do ust. Przez lata służył mi lip brush z Maestro, jednak jest już wymęczony częstym używaniem i czas najwyższy by przeszedł na emeryturę.

Przeglądając ostatnio sklep Kosmetykomania zainteresowałam się pędzelkiem do ust Real Techniques i tym samym rozpoczęłam moją przygodę z produktami tej marki.


Real Techniques Rectractable Lip Brush 


Nowość od Real Techniques w roku 2014 - niezwykły pędzel do aplikacji pomadki, błyszczyka, farbki na usta. Pędzelek o dwuwarstwowym, syntetycznym włosiu "Duo Fiber", w którym każda warstwa włosia ma inną strukturę. Biała część włosia pobiera produkt a czarna wciera go w skórę sprawiając, że efekt końcowy jest niezwykle naturalny.
Pędzel o stożkowo ściętym włosiu dzięki czemu aplikacja jest niezwykle precyzyjna.
Dzięki chowanemu włosiu pędzel możesz swobodnie nosić w torebce, bez obawy, że się ubrudzi! 
opis kosmetykomania.pl


Cena: ok 35zł

Pędzelek do ust Real Techniques kupisz TUTAJ



Pędzelek jest z włosia syntetycznego, które uwielbiam do nakładania kosmetyków o kremowej czy płynnej konsystencji.
Składa się z białego i czarnego włosia. Jest ono dość sztywne dzięki czemu pędzelek precyzyjnie aplikuje szminkę. 
Główka pędzla jest idealnie wyprofilowana i przycięta. Moje usta mają mocno wycięty łuk Kupidyna i często mam problem z idealnym nałożeniem szminki. Ten pędzelek sprawia że problem znika.



Bardzo podoba mi się trzonek. Nie przepadam za drewnianymi malowanymi rączkami ponieważ przy częstym myciu farba odchodzi płatami. Tutaj tego problemu nie ma.



Pędzelek jest estetycznie wykonany. Cieszy mnie też fakt że jest chowany i zabezpieczony skuwką, gdyż umożliwia to noszenie go w torebce.



Mój pierwszy raz z pędzlami Real Techniques uważam za bardzo udany i już wiem że chcę więcej :) Możecie coś doradzić? Warto brać zestawy czy lepiej postawić na pojedyńcze pędzle?


Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. Ja nie używam pędzelków do ust, ale ten wygląda bardzo porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz by makijaż ust był dokładny i bardziej trwały to warto pomyśleć o takim pędzelku :) Zdecydowanie bardziej precyzyjnie aplikuje kosmetyk

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam :) jest faktycznie świetnie wykonany i idealnie nadaje się do różnych szminek

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam pędzelka do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykonany :) Dobrze wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jest naprawdę dobrej jakości a włosie jest sprężyste i niezbyt miękkie dzięki czemu można nim dokładnie wyrysować kontur jak i wypełnić kolorem całe usta ♥

      Usuń
  5. o jaki uroczy pędzelek: ) uważam, że sprawdzi się bardzo dobrze:) całuję ;-*

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)