środa, 13 kwietnia 2016

Trendy Orly Merlose

Kto nie kocha brzoskwiniowych tonacji, zwłaszcza wiosną? To obok błękitu, mięty i pastelowego różu najmodniejszy kolor tego sezonu.


Trendy to piękna brzoskwinia a raczej ciepły róż z nutami łososiowymi. Ma w sobie mnóstwo srebrnych iskierek. I to tyle jeśli chodzi o mój zachwyt.
Aplikacja tego lakieru to syzyfowa praca i okrutna mordęga. Lakier nakłada się nierówno, powstają prześwity, drobinki powodują chropowatość, na dodatek tworzą poszarpany brzeg na końcówkach paznokci. Nie, nie, nie. Uwielbiam lakiery Orly ale sorry, ten zawodnik mnie powalił na kolana i to nie w pozytywnym tego słowa znaczeniu.


Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. Kolor rewelacyjny,idealny na wiosnę.;) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie znaleźć hybrydowy zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, szkoda że taki problematyczny w nakładaniu bo kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mam być szczera to odradzam niestety ten konkretny lakier :/ aplikacja jest ciężka a efekt daleki od ideału.

      Usuń
    2. Dzięki za radę, będę go omijać z daleka. Na szczęście widziałam w wiosennej kolekcji Orly inne ciekawe kolory które chyba nie są tak kłopotliwe :)

      Usuń
  4. Kolor ma piękny, ale chyba nie dziękuję. Dla mnie nałożenie 2 warstw to już o jedną za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze aplikuję dwie by było idealnie. Ale super cienkie.

      Usuń
    2. Ja zawsze aplikuję dwie by było idealnie. Ale super cienkie.

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)