środa, 18 maja 2016

Balsam na dobranoc Babydream Rossmann

Często sięgam po kosmetyki przeznaczone dla dzieci a Wy? Mają zwykle lepsze składy, nie podrażniają skóry i są delikatniejsze. Serię Babydream znam i lubię od wielu lat. Tym razem postanowiłam wypróbować nowość, balsam na dobranoc z lawendą (przepadam za tym zapachem więc nie mogłam przejść obojętnie obok tego kosmetyku). 

Zapraszam na wieczorną recenzję, mam nadzieję że Was nią nie uśpię ;)


Babydream balsam na dobranoc dla niemowląt i małych dzieci


Koi i pielęgnuje, pomaga spokojnie zasnąć. Zawiera olejek lawendowy, witaminę E. Babydream balsam na dobranoc delikatnie pielęgnuje skórę i chroni ją przed wysuszeniem. Balsam nadaje się do kojącej pielęgnacji. Podczas kremowania skóry uwalnia się zapach lawendy, który pomaga niemowlęciu lub małemu dziecku spokojniej zasnąć. Idealny również dla dzieci i dorosłych. Nie zawiera barwników i substancji konserwujących. Nie zawiera oleju mineralnego i parafinowego. pH neutralne dla skóry. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.
opis producenta
Pojemność: 250ml
Cena: ok 10zł


Szata graficzna charakterystyczna dla linii Babydream- niebieska plastikowa butelka. Konsystencja typowa dla lotionu do ciała. Nie jest ciężka czy tłusta, to dość lekkie mleczko. Po aplikacji nieco bieli i jeśli dobrze nie rozsmarujemy balsamu na skórze, zostaną białe smugi. Pachnie pięknie, lawendą- jestem nieobiektywna w kwestii zapachu bo uwielbiam ten aromat :)

Skład bardzo dobry- emolienty, olej słonecznikowy, gliceryna, Tocopherol, olejek lawendowy... Nie ma olejów mineralnych i parafiny. 

Moja skóra go uwielbia, serio :) Zresztą mój nos również. Balsam wspaniale pielęgnuje, odżywia i chroni skórę. Mimo raczej lekkiej konsystencji porządnie nawilża i regeneruje skórę a uczucie komfortu nie znika po kilku godzinach. 

Jeśli szukacie niedrogiego balsamu o dobrym składzie i tak jak ja kochacie lawendę, kupcie go koniecznie  :)



Pozdrawiam i życzę lawendowych snów 
Aga

13 komentarzy:

  1. www super nie wiedziałam ze jest używam oliwki a teraz zakupiłam oliwkę na dobranoc z seria Johnson jak sie skończy sięgnę po ten balsam dziękuje za informacje bardzo bardzo mnie ucieszyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że pomogłam :)
      Balsam jest świetny, na pewno go jeszcze kupię.

      Usuń
  2. Nigdy nie zastanawiałam się nad produktami dla dzieci, ale bardzo zachęcająco opisane :)
    Przy najbliższej okazji muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład lepszy niż 90% kosmetyków dla dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak jest słaby ._.
      Balsam babydream fur mama ma super skład na przykład.

      Usuń
    2. Nie nazwałabym składu tego kosmetyku słabym ;) jak na kosmetyk drogeryjny jest naprawdę niezły. To nie produkr naturalny czy eko by surowo analizować składniki

      Usuń
  4. Chętnie się na niego skuszę, uwielbiam takie proste składy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, zwłaszcza jeśli lubisz lawendę♥

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)