czwartek, 12 maja 2016

beGLOSSY for Men

Dzisiaj krótko, konkretnie czyli po męsku ;) beGLOSSY for Men


Fluid (nie mylić z podkładem) do twarzy Nuxe Men-miniaturka
Krem rewitalizujący Shiseido- miniaturka

Odświeżający żel Shiseido
Szampon Wax przeciw wypadaniu włosów Pilomax- pełen wymiar
Serum Wax przeciw wypadaniu włosów Pilomax- pełen wymiar

Pudełko podaruję tacie, mam nadzieję że sprawi mu ono radość choć nie wiem czy przekonam go do kremów do twarzy ;)

Krem fluid Nuxe- czy mężczyźni po 65 roku życia są skorzy do kremowania twarzy? Zobaczymy ;) Markę lubię i cenię.
Krem rewitalizujący Shiseido- mały słoiczek i ponowny dylemat. czy tata da się namówić na pielęgnację skóry twarzy?
Odświeżający żel Shiseido- w tym przypadku przekonam go że świetnie nadaje się po goleniu ;)
Zestaw przeciw wypadaniu włosów Pilomax- z tego ucieszy się na pewno, lubi kosmetyki do włosów, zwłaszcza te ograniczające wypadanie.

Ciekawy box choć moim skromnym kobiecym zdaniem za dużo bajerów do twarzy, wolałabym coś bardziej zróżnicowanego.  Co sądzicie o zawartości?

Pozdrawiam, Aga

15 komentarzy:

  1. Przynajmniej marki jakieś konkretne, a nie taniocha za 5 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, marki zacne. Szkoda że Shiseido takie malutkie :/

      Usuń
  2. Świetna zawartość, mam nadzieję, że tacie sprawi radość i będzie pięknie służyć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki do włosów na pewno, reszta tak sobie ;))

      Usuń
  3. O pierwsze widzę, że jest pudełko dla mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam mężowi te kosmetyki Pilomaxu kilka miesięcy temu. Obydwoje widzimy różnicę. Polecam Panom po 30 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super info, dziękuję! Są stosowałam kosmetyki Pilomax ale o tym zestawie nie słyszałam. Mam nadzieję że mój tata będzie zadowolony.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ciekawy box, muszę sprezentować mojemu męzowi

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw :)
    Cieszę się, że znajdują się w nim kosmetyki Pilomax......mój mąż je uwielbia.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)