środa, 25 maja 2016

City life

Dziś zestaw który mocno kojarzy mi się z latem w mieście :) Jasne kolory, słomkowy kapelusz, wygodne koturny. Całość dość niezobowiązująca ale nie na totalnym luzie.


Do biało-czarnej geometrycznej sukienki o wygodnym fasonie dobrałam waniliowy prosty płaszcz, słomkowy kapelusz i niebieskie dodatki w postaci torebki i butów. Czułam się w tym secie niezwykle komfortowo i kobieco :)


Sukienka Bee Collection
Płaszcz Bee Collection
Kapelusz Reserved
Zegarek Cluse Polska
Bransoletki Nikki Lissoni Time and More
Skórzana torba Dziki Józef 
Koturny Zaxy Polska
pics by PtK

Pozdrawiam, Aga

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw, jedynie buty mi trochę nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie buty według Ciebie bardziej by pasowały do tego zestawu? :)

      Usuń
  2. A mi pasują;) dla mnie bomba;) nie każdy musi popylać w szpilkach:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaderskie buty:) wyglądają na bardzo wygodne. Całość jak zawsze super. Mi się jakoś kojarzy z wieczornym letnim spacerkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, są bardzo wygodne :) i do tego ładnie unoszą nogę

      Usuń
  4. Świetny zestaw, moją uwagę szczególnie przykuła sukienka i buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest świetna i bardzo uniwersalna :) a buty niezwykłe komfortowe

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)