niedziela, 22 maja 2016

Oh! So Beautiful czyli majowe beGLOSSY

Połowa maja za nami :) coraz bliżej lata, cieszycie się? Macie już urlopowo-wakacyjne plany czy wolicie spontanicznie, na żywioł?

Kilak dni temu trafiło do mnie majowe pudełko beGLOSSY. Oprócz samego boxa była też kosmetyczka z miniaturami- prezent od Vichy. Miło :))

Bony rabatowe i próbka kremu Farmona
Mleczko do ciała Ideal Body Vichy- miniaturka
Maska do stóp Shefoot- saszetka
Pudrowo-matująca mgiełka Efektima-  pełen wymiar
CK2 Calvin Klein- prezent
Lakier do paznokci Golden Rose- pełen wymiar
Krem na dzień L'occitane- miniaturka
Zestaw Vichy (mini woda termalna, krem do twarzy 15ml i próbka kremu pod oczy)- prezent


Gdyby nie dodatkowy prezent w postaci zestawu Vichy byłabym chyba nieco rozczarowana a Wy?

Miniaturka mleczka do ciała- na wyjazd idealna :)
Maska do stóp- nie kręcą mnie kosmetyki do  stóp więc nie czuję emocji.
Matująca mgiełka- nie używam takich rzeczy :/
Próbka zapachu- to zawsze chętnie przyjmę :)
Lakier do paznokci- noszę  hybrydy zatem ...
Miniaturka kremu do twarzy- przyda się w podróż.

Średnio. Gdyby nie prezent Vichy rzekłabym słabo :/

W maju jestem raczej na nie.

Pozdrawiam, Aga

22 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ten zestaw miniaturek z Vichy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mgiełkę Efektima i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już jakiś czas tą mgiełkę i bardzo dobrze sprawdza się przy mojej tłustej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Moja cera jest dojrzała i mimo przetłuszcania nie lubię jej matowić

      Usuń
  4. Miałam kiedyś ten krem z L'occitane ale w wersji na noc. Był całkiem przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem na nie...do tego uczulają mnie kosmetyki Vichy, więc nie od kwadratu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdę mówiąc jakieś ubogie to pudełko i na początku myślałam, że zestaw Vichy to jest osobno całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw był prezentem dodatkowym, nie wiem czy dołączali go do każdego pudełka

      Usuń
  7. Jak dla mnie średnia zawartość pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem niezła zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że chociaż Tobie wpadła w oko :)

      Usuń
  9. Mgiełka od Efektimy jest przecudowna, bardzo mi się spodobała i na pewno sprawię sobie kolejne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)