poniedziałek, 30 maja 2016

Oillan Active

Oillan Active to linia dermokosmetyków do codziennego stosowania, które stanowią skuteczne rozwiązanie problemów skóry suchej, wrażliwej, podrażnionej i skłonnej do alergii u osób dorosłych. 



Siła ich szybkiego i efektywnego działania tkwi w kompleksie Bio-Active Dermasystem (zgłoszenie patentowe), który dostosowuje swą aktywność adekwatnie do potrzeb skóry, zapewniając: 

  • ulgę, ukojenie i ochronę już od pierwszej sekundy obecności na skórze 
  • niewidoczną, komfortową warstwę 
  • efekt działania utrzymujący się 12 godzin 


Preparaty gwarantują unikalny poziom bezpieczeństwa potwierdzony w testach z udziałem alergików. Ich receptury opracowane przez farmaceutów i lekarzy dermatologów oparte są na hipoalergicznych składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego.

W skład linii Oillan Active wchodzi:


  • Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli 18 zł/200 ml, 33 zł 400 ml
  • Bioaktywny balsam kojąco-ochronny 22 zł/200 ml
  • Bioaktywny krem barierowy 19 zł/40 ml
  • Bioaktywna emulsja Kompres S.O.S 21 zł/50 ml





Bardzo ciekawa linia, nie sądzicie? Póki co psiknęłam się parę razy emulsją- kompresem i jest fajnie :) Mam nadzieję że będzie dobrze służyć mojej nadwrażliwej skórze, trzymajcie kciuki!

Pozdrawiam, Aga

10 komentarzy:

  1. Lubię kosnetyki tej marki, jak na razie każdy produkt spełniał moje oczekiwania więc jestem ciekawa tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co polubiłam spray :)
      Postaram się o recenzje za jakiś czas

      Usuń
  2. Przymierzam się do spray :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po paru użyciach mogę stwierdzić że warto się nim zainteresować :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo pomocny w szybkim uspokojeniu i ukojeniu skóry podrażnionej

      Usuń
  4. Mnie z kolei zainteresował duet do pielęgnacji ciała. czy linia ta jest już dostępna stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość ale wkrótce powinna pojawić się sprzedaży o ile już nie jest :)

      Usuń
  5. Udało mi się znaleźć w sieci, dla zainteresowanych www.i-apteka.pl
    Kupiłam emulsję do mycia i balsam do ciała. Dam znać gdy trochę poużywam.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)