czwartek, 19 maja 2016

Payot Hydra 24+

Każda cera wymaga nawilżania. Mieszana, sucha, wrażliwa, problematyczna. Nawilżanie to podstawa :)

Niedawno w moje ręce trafiły dwa produkty Payot z linii Hydra 24+. Jest to krem Creme Glacee oraz maseczka Baume- En- Masque.





Firma PAYOT zrodziła się z niesamowitej wizji wyjątkowej kobiety – Nadii Payot. Nadia Payot, należąca w roku 1913 do pierwszych lekarek swojego pokolenia, postanowiła wykorzystać swoją wiedzę i ekspertyzę medyczną w służbie kobiecemu pięknu.

« PRZEMYŚLANE RECEPTURY WZMACNIAJĄ SKUTECZNOŚĆ SKŁADNIKÓW AKTYWNYCH I WYMIAR SENSORYCZNY NASZYCH PRODUKTÓW, KU ZADOWOLENIU KOBIET. »Ilana Fartouk, Manager ds. R&D PAYOT




Nowa generacja produktów do pielęgnacji twarzy zapewniająca zmysłowe nawilżenie!

Hydra 24+ to linia produktów do pielęgnacji twarzy, która nawilża skórę, pomaga zachować jej młody wygląd i chroni przed zanieczyszczeniami.
Prawdziwie zmysłowe doznanie!

Pachnące i niepowtarzalne produkty, których stosowanie sprawia ogromną przyjemność. Odświeżające, lekkie, kremowe i bogate w wodę receptury stworzone, aby zapewnić zauważalne i wyczuwalne nawilżenie.
materiały producenta


Już w przyszłym tygodniu zapraszam Was na recenzję tych dwóch kosmetyków :) Znacie markę Payot? Podzielicie się ze mną swoimi przemyśleniami na temat ich produktów?

Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no mówiłam tfu pisałam, że jest super <3

      Usuń
    2. Hehehe :)))
      Coś mi się obiło o uszy :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest dość popularna :)
      Choć to mój pierwszy raz z Payot ;)

      Usuń
    2. Też jej nie znałam szczerze mówiąc.
      Post przypomina baner reklamowy :x

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Jak pięknie wyglądają *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania śliczne, takie kobiece i bardzo wiosenne ♥

      Usuń
  4. Znam Payot z widzenia - jeszcze nic nie miałam, ale chcę mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam maskę i nie zawaham się jej użyć!
    Aga, piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)