piątek, 6 maja 2016

Pink navy

Zanudzę Was tymi zachwytami nad wiosną ale nie potrafię przestać :) Moja ukochana pora roku a maj .... maj jest wyjątkowym miesiącem. Maj to kolor, słońce i zapach. Maj to bez, Dzień Matki. Maj to miesiąc przed moimi urodzinami :)
Wiosna i maj wirują szalonymi pomysłami, w tym także na stylizacje :) Dzisiejsza to owoc mojej inwencji twórczej jeszcze z kwietnia ale już mam milion koncepcji na majowe zestawy :) 


Pudrowy róż pięknie rozświetla granat, nie sądzicie? Uwielbiam to połączenie kolorów, do którego niejako zainspirowały mnie baleriny Zaxy. jeśli planujecie swoją pierwszą parę, to pomyślcie o tym modelu, jest baaardzo wygodny :)
Jasny róż bluzki połączyłam z granatem ołówkowej spódnicy. Motyw też powtórzony jest też na butach, jak już wcześniej wspomniałam :)


Bluzka i spódnica KATRUS
Baleriny Zaxy Polska
Zegarek Cluse Polska
Bransoletki Nikki Lissoni Time and More
Pasek i kopertówka LuxLove24

pics by PtK

Pozdrawiam, Aga

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam połączenie tych dwóch kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się urodziłam w Maju, pod koniec:-) Ślicznie Ci.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne połczenie.:) pozdrawiam i miłego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna elegancka stylizacja, uwielbiam ten odcień granatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby ciemny ale dość wyrazisty :) też go bardzo lubię

      Usuń
  5. Mam Zaxy - pięknie wyglądają i wszyscy się nimi zachwycają, haha :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej podobają mi się Zaxy :) Wszystko przez (lub dzięki) Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)