poniedziałek, 9 maja 2016

Top No Wipe Semilac

Byłam tym topem zainteresowana już od samego początku, gdy tylko Semilac wypuścił go na rynek. No Wipe czyli nowość od Semilac to top który nie wymaga przemywania na koniec cleanerem.
Nie wiem jak Wy, ale odkąd bawię się hybrydami zauważyłam że końcowe przemycie topu kradnie nieco jego połysk, tak pożądany nie tylko przy lakierach hybrydowych. Dlatego postanowiłam przetestować i tę nowość marki Semilac która pojawiła się w sklepie Kosmetykomania.




Top, który nie wymaga przemywania warstwy dyspersyjnej po utwardzeniu. Zapewnia długotrwały i bardzo wysoki połysk - dający efekt "mokrych paznokci" na długie tygodnie.

Szczególnie polecany do ciemnych lakierów - nadając im charakterystycznej głębi. W celu osiągnięcia idealnych efektów, rekomendujemy nałożenie szczególnie cienkich warstw produktu.

Czas utwardzania:
Lampa UV LED 36 W - 30 s
Lampa UV LED 6 W - 1 min 
Lampa UV 36 W - 3 min
opis kosmetykomania.pl

Pojemność: 7ml
Cena: 37zł

Top No Wipe Semilac kupicie TUTAJ


Producent zaleca nieco dłuższe utwardzanie tego produktu niż tradycyjnego topu, pamiętajcie od tym.

A moje wrażenia? Top No Wipe jest minimalnie rzadszy od wersji klasycznej, ale nie rozlewa się na skórki, uff. Ma specyficzny dość ostry zapach, który przy pierwszej aplikacji zbił mnie z tropu. Byłam przekonana że mam jakieś spięcie przy gniazdku elektrycznym i wąchałam w pokoju wszystkie kontakty zanim doszłam do tego że to top No Wipe a nie problemy z elektryką ;) Na szczęście szybko wietrzeje bo smrodek dość charakterny ;)

Kolejne moje spostrzeżenie- mimo dłuższego utwardzania, mam wrażenie że nie jest tak twardy jak tradycyjny top i po zabezpieczeniu wolnego brzegu po kilku dniach odpada z tego miejsca. Nie jest to jakoś szczególnie kłopotliwe, na płytce trzyma się bez zarzutu.

Faktycznie nie trzeba go przemywać, po wyjęciu z lampy powierzchnia paznokci nie jest lepka. Jednak największym jego atutem według mnie jest genialny długotrwały połysk który nie gaśnie w miarę noszenia hybryd. 
Big love! 


Pozdrawiam, Aga

20 komentarzy:

  1. Nie odbarwa/farbuje? Nie mogłam się do niego przekonać, ale może kiedyś :) Fajnie, że długo zachowuje połysk. Dłużej niż top tradycyjny od Semilac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie bardziej i dłużej błyszczy niż tradycyjny top Semilac. Nic a nic nie odbarwia i współpracuje ładnie z innymi markami :)

      Usuń
    2. Top No Wipe, powoduje delikatną odcień fioletu na niektórych kolorkach, zwłaszcza na ciemnych. Wynika to ze specyfikacji produktu.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na pewno bardziej mi pasuje niż tradycyjny top Semilac :)

      Usuń
  3. Uwielbiam hybrydy Semilac, bardzo ciekawił mnie ten top :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, mnie zachwycił jego blask :)

      Usuń
  4. też zmieniłam tradycyjny top Semilaca na Top no wipe ,nie żałuje ,bo połysk jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Połysk naprawdę imponujący i co ważne, trwały

      Usuń
  5. Nawet na zdjęciu widać, że ma mocny blask! Muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, zwłaszcza jeśli lubisz taki błysk :)

      Usuń
  6. Muszę zainwestowac, skoro polysk lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie KATASTROFA... uzylam dwa razy i popedzilam do sklepu po zwykly top. Nie idzie go zedrzec z paznokci, mordowalam sie 3h, normalny top zdrapuje po pol h pod acetonem. Po paru dniach na moim niebieskim kolorze zrobily sie fioletowe koncowki! :O siostra zartowala "no to masz termiczny..." nie wiem gdzie jest ten lepszy polysk bo po paru dniach zarysowania a koncowki jak po wojnie. Mam wymagajaca prace jesli chodzi o dlonie, wiec po prostu sie nie nadaje, jest slaby, stary dawal rade swietnie i nie odbarwial koncowek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie KATASTROFA... uzylam dwa razy i popedzilam do sklepu po zwykly top. Nie idzie go zedrzec z paznokci, mordowalam sie 3h, normalny top zdrapuje po pol h pod acetonem. Po paru dniach na moim niebieskim kolorze zrobily sie fioletowe koncowki! :O siostra zartowala "no to masz termiczny..." nie wiem gdzie jest ten lepszy polysk bo po paru dniach zarysowania a koncowki jak po wojnie. Mam wymagajaca prace jesli chodzi o dlonie, wiec po prostu sie nie nadaje, jest slaby, stary dawal rade swietnie i nie odbarwial koncowek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ja też nie oszczędzam dłoni w pracy i domu a ten top jest dla mnie świetny :) wolę go od tradycyjnego;)

      Usuń
  9. Co to za kolor lakieru na ostatnim zdjeciu?

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)