niedziela, 29 maja 2016

Vintage Orly

Witam Was niedzielnie :) Dzisiaj nadaję z działki w Łagiewnikach gdzie spędzam długi majowy weekend. Mam nadzieję że udało się Wam odpocząć i zrelaksować choć na krótko.
Ten tydzień zakończę wpisem lakierowym. Przed Wami iście wiosenny odcień z kolekcji Melrose Orly. Piękny miętowo-seledynowy Vintage.


Vintage to lakier o kremowym wykończeniu. Aplikacja nie jest problemowa, choć warto przyłożyć się i nakładać naprawdę cienkie warstwy, w przeciwnym razie będzie nieco smużyć i nierówno się rozkładać (jeśli dobrze przypatrzycie się zdjęciom, zobaczycie ten problem na serdecznym palcu).

Nie jestem specjalną fanką mięty czy seledynu na paznokciach gdyż przejadły mi się już jakiś czas temu ale ten kolor coś w sobie ma. Niby pastela a jednak dość żywa, radosna :) Na pewno polubicie ten kolor.


Pozdrawiam z moimi nieco spieczonymi plecami (auaaaa)
Aga

14 komentarzy:

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)