wtorek, 10 maja 2016

White

Nie wiem jak Wy ale ja wiosną lubię sięgać po jasne kolory, w tym także biel. Nie są to żadne ukryte pragnienia odnośnie stawania na ślubnym kobiercu, o nie ;) Mój wiosenny look musi, tak jak aura,  tchnąć świeżością i blaskiem (czytam to co napisałam i pukam się mocno w głowę, taaaak).
Cóż, z braku odpowiednich słów w mojej głowie, pełnej słońca, wiosny, obłoczków i motylków, wrzucam zdjęcia.


Patrząc na te zdjęcia przypominam sobie dzień sesji i coraz bardziej utwierdzam się w mojej dojrzałości (dojrzała a nie stara, jak to miło brzmi ;) jeśli chodzi o styl. Nie lubię i nie czuję się komfortowo w mini. Moja optymalna długość to okolice kolana- przed/ kolano/ tuż za. Nogi proste, szczupłe, jeszcze zgrabne i atrakcyjne ale w głowie zegar tyka i mówi mini tylko na działkę czy po domu. Na ulicę wykluczone. Zatem pozostaje mi zgodzić się z moim tykającym zegarem (pełno-dekadowy wybuch już za chwilę) i schować mini głęboko w szafie. 


Sukienka Sukienkowo
Płaszcz KATRUS
Kopertówka StyloweButy
Okulary p/słoneczne/ Sunglasses CLICK
Baleriny Zaxy Polska

pics by PtK

Pozdrawiam, Aga

25 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz kochana. Twarzowo Ci w bieli;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz oszałamiająco :) jak zawsze ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do takiej stylizacji zdecydowanie wybrałabym szpilki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wybrałam :)

      Usuń
    2. i dobrze:D nie zawsze muszą być szpilki:d zaxy są spoko:D

      Usuń
    3. Przy chorym kręgosłupie trzeba unikać szpilek ;) zresztą sukienka i wysoki obcas to zbyt oczywiste :)

      Usuń
  4. Ślicznie! Ja także bardzo lubię beże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz:) śliczna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety materiał bardzo łapie kolory i po ostatnim praniu jest w plamach :/

      Usuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Ja nie przepadam za bielą, bo zawsze się ubrudzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, faktycznie to kolor wymagający ostrożności i uwagi :))

      Usuń
  7. Cudne okulary, nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle cudownie.;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta długość jest w sam raz! Poza tym sporo osób by i tak ją uznało za mini :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam że po tej stylizacji stwierdzam że mini już nie dla mnie ;)

      Usuń
  10. Twoje nogi są tak piękne i zgrabne, że byłoby zbrodnią ukrywać je przed światem. Priorytetem powinna być estetyka, a nie wiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ale priorytetem dla mnie nie jest wiek czy estetyka tylko moje samopoczucie :)

      Usuń
  11. Twoje nogi są tak piękne i zgrabne, że byłoby zbrodnią ukrywać je przed światem. Priorytetem powinna być estetyka, a nie wiek.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)