czwartek, 22 września 2016

Slow Life z wrześniowym beGLOSSY

Ekipa beGLOSSY zachęca nas abyśmy znaleźli czas na odpoczynek. Ja Was zachęcam do znalezienia chwili aby zapoznać się z zawartością wrześniowego pudełka. Co tym razem kryje tajemniczy różowy box opatrzony tematem przewodnim pt. "Slow Life"?

Jedwabisty mus do mycia ciała pod prysznic Nivea- pełen wymiar
Olejek do kąpieli i mleczko do ciała Xemose Uriage- próbki
Maseczka do twarzy wygładzająca zmarszczki Enilome- pełen wymiar
Maskara All in One Debby- pełen wymiar
Slow Age Vichy - miniaturka

Mamy tu obiecany Slow Life i małe przyjemności kosmetyczne które umilą nam dzień?

Mus do mycia ciała- nowość i pełen wymiar. Ciekawy :)
Próbki olejku i mleczka- lubię markę,szkoda że tycie tubki. Zwłaszcza że do ciała, może łydkę umyję i wysmaruję mleczkiem. Jedną łydkę. Albo i nie.
Maseczka do twarzy- kocham maseczki a Wy? Choć nie ukrywam że dwa pozostałe warianty czyli oczyszczająca  z glinką lub intensywnie nawilżająca bardziej do mnie przemawiają.
Tusz do rzęs- marka znana ze słyszenia, nie miałam przyjemności/ nieprzyjemności obcowania z nią. Zobaczymy jak wypadnie.
Pielęgnacja do twarzy- interesujący produkt, przekonamy się czy taka miniaturka zdąży zadziałać i faktycznie spowolni czas (poproszę o co najmniej 2h więcej każdego dnia ;)

Pudełko bardzo bardzo fajne. Zróżnicowane, aż 3 pełne wymiary. Brawo. Będzie mi  zdecydowanie umilać czas.

Pozdrawiam, Aga

9 komentarzy:

  1. Maseczka oczyszczająca z enilome jest bardzo dobra, kupilam ja na początku września i prawie już wykonczylam a tu glossybox znów uzupełnia braki w mojej kosmetyczce:-) w swojej wersji mam kredkę do oczu zamiast tuszu i płyn do zmywania makijażu bez użycia wody z DLA i faktycznie świetnie sobie radzi:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zawartość się podoba :) z tej pianki Nivea będziesz zadowolona, ja ją bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem udany box :) Ze wszystkiego byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko jest całkiem ciekawe, szkoda tylko, że kosmetyki Uriage są takie malutkie. Takiej wielkości mogą być próbki do twarzy, do ciała to trochę za mało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczka do twarzy, tusz do rzęs i ta nowość od Vichy szczególnie mnie zaintrygowały.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)