piątek, 25 listopada 2016

Beauty Friday w Douglas! Plus moje zakupy!

Wyprzedażowe szaleństwo czyli tzw Czarny Piątek w sklepach internetowch ruszyło. Już od północy trwa Beauty Friday na douglas.pl  
3, 2, 1 ... Start!


Douglas podarował nam dzisiaj kod rabatowy FRIDAY na wszystko w sklepie internetowym douglas.pl  Wchodzimy na stronę i oddajemy się pokusom, zapełniamy koszyk, wpisujemy kod rabatowy i ... czekamy na paczkę :))) Kod działa do 23:59 w piątek ;)


To doskonała okazja by zaopatrzyć się w prezenty świąteczne lub sprawić prezent sobie samej. Tak jak ja :)


To moje  ostatnie zakupy na douglas.pl Przez kilka dni molestowałam znajomych na Facebooku by pomogli mi wybrać super podkład i super tusz. Ostatecznie stanęło na duecie MAC oraz maskarze Collistar.

Podkład Studio Fix MAC w odcieniu NC20 , tu go znajdziecie -> KLIK


Mocno zastanawiałam się czy postawić na sprawdzony Double Wear Estee Lauder czy wypróbować coś nowego. W tym celu wybrałam się do perfumerii Douglas obejrzeć kolory i poprosić o próbki. 

Zaczęłam od Clarins Everlasting+ w odcieniu 105 oraz Double Wear Light w kolorze 2. I klapa. O ile Clarins kolorystycznie był super, to już po godzinie wyglądał nie najlepiej na mnie. Z kolei EL DW Light 2 za ciemnaa próbka taka tycie że nie wystarczyłoby na nos. 

Poszłam na żywioł i zdecydowałam się na Studio Fix MAC . Tylko jaki kolor? Na Facebooku doradzono mi NC20. Jest minimalnie za ciemny i trochę zbyt wyrazisty w kolorze, ale bałam się że NC15 będzie zbyt jasny. 

Korektor Po Longwear NC20, kupicie go -> TUTAJ


Od dawna kusiły mnie korektory MAC. Mam w swoim posiadaniu Select Moisturecover, kusiło mnie coś o większym kryciu. Wybrałam Pro Longwear w odcieniu identycznym jak podkład. Ku mojemu zdziwieniu, korektor jest nieco jaśniejszy niż Studio Fix i ma o wiele ładniejszy kolor (chłodny beż z kroplą żółci).


Tusz Collistar Infinito, szukajcie go w tym miejscu -> KLIK

Miałam miniaturkę i wiedziałam że kiedyś na pewno kupię pełen wymiar. Formuła, szczoteczka... ten tusz to ideał. Kupujcie go!

I na sam koniec- pamiętacie moją recenzję urządzenia do domowej mikrodermabrazji VisaCare Philips? Kilka osób chciało je pod choinkę ;) Warto więc skorzystać z rabatu.
Urządzenie macie TUTAJ




Pozdrawiam zakupowo, Aga

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy!
    Byłam przed chwilą na douglas.pl (bardzo lubię tę perfumerię, nawet stacjonarnie wolę chodzić do D niż do Sephory).

    Co mi wpadło w oko? Kalendarz adwentowy Douglas, cudny jest! I sypki puder Bobbi Brown. Musze koniecznie skorzystać z ej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zetknąć na ten kalendarz kusicielko :) daj znać co kupiłaś.

      Usuń
    2. Kupiłam korektor MAC ten co Ty i puder Bobbi B :))

      Usuń
    3. Napisz za jakiś czas coś o pudrze BB. Szukam dobrego pudru sypkiego.

      Usuń
  3. Mają też bardzo duży wybór zapachów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu to perfumeria :)
      U mnie zapachy są za dodatkami typu torebki itp, ubraniami i kosmetykami kolorowymi :) nie mam jakiejś manii perfumeryjnej

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)