sobota, 5 listopada 2016

Face&Look Box

W październiku trafił w moje ręce box  Face&Look. Ta edycja to Dermedic- Zdrowa cera. To moje pierwsze pudełko F&L. Czy trafione?


W pudełku znajdziemy 3 pełnowymiarowe kosmetyki marki Dermedic. Linia Normacne Preventi dedykowana jest cerze tłustej i mieszanej.  Mamy tutaj: płyn micelarny, serum na rozszerzone pory oraz preparat punktowy. wartość pudełka to 99zł, cena promocyjna 49zł. Niestety, nie kupicie go gdyż zostało już wyprzedane :(

Jeśli chcecie być na bieżąco z Face&Look i ich boxami, kliknijcie TUTAJ.

Pozdrawiam, Aga

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię produkty dermedic, preparat punktowy ładnie obsuszal i przyspieszal gojenie, cała linia kusi:-) to serum wydaje się czymś fajnym, trzeba będzie o nim poczytać:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygląda, ale mnie nadal pudełka nie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku Face&Look nie masz niespodzianki :) Zamawiasz konkretne pudełko znając zawartość :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)