piątek, 4 listopada 2016

Fiolet z granatem

Granat niedawno gościł na blogu, w połączeniu z szarością czy bordo. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam niezwykły płaszcz w równie niezwykłym kolorze który połączyłam z dziewczęcą granatową sukienką. Oto przepyszny głęboki fiolet!


Jestem totalnie zakochana w tym płaszczu. Miękki materiał, prosty fason dyplomatki i głęboki odcień fioletu. Mój typ jeśli chodzi o jesienne płaszcze!

Chciałam podkreślić głębię tego koloru łącząc go z ciemnym granatem. Urocza sukienka z białym kołnierzykiem idealnie komponuje się z prostym fasonem płaszcza.czarne dodatki i ciemno-różowe usta- i to jest to.



Płaszcz Bee Collection
Sukienka Bee Collection
Skórzane kozaki Zapato
Torebka Dziki Józef
Okulary p/słoneczne Moschino

pics by KT


Pozdrawiam, Aga

20 komentarzy:

  1. ślicznie,ale ja fanką fioletu nie jestem.Tobie bardzo pasuje ten kolor.;) Ja średnio czuję sie w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janielko, w każdym odcieniu fioletu? Jest ich tyle, od lawendy po głęboki i ciemny jak ten że chyba dopasowałabyś jakiś do siebie :)

      Dziękuję!

      Usuń
  2. Cóż za piękny płaszcz. Jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka okrzyknięta u mnie w biurze "grzeczna uczennica" ;) Uwielbiam ją - czy jednokolorowa, czy w petitkę, z kieszeniami czy bez - jest świetna! Płaszczyk świetnie współgra z nią :) Stylizacja wspaniała - jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu!

      Faktycznie, ten kołnierzyk od razu kojarzy się ze szkołą :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. O tak :) śliczny, ciepły i porządnie wykonany

      Usuń
  5. Ja nie przepadam za granatowym kolorem. Płaszcz piękny za to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie granat to taka lepsza czerń za którą nie przepadam :))

      Usuń
  6. Niby grzeczna ale z pazurem:-) świetna sukienka i genialny kolor płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta stylizacja jest genialna! Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, bardzo lubię fiolety, płaszczyk jest cudny, no i te rękawiczki, czy one są lakierowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Rękawiczki skórzane, dość mocno się błyszczą ale raczej nie są lakierowane.

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądasz, bardzo lubię fiolety a ten płaszczyk jest naprawdę cudny, no i te rękawiczki, czy one są lakierowane?

    OdpowiedzUsuń
  10. Obłędna stylizacja i akcent rekawiczek zadaje szyku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obłędna stylizacja, a rękawiczki zadają szyku

    OdpowiedzUsuń
  12. Dech w piersiach zapiera... :-O

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie na rozpoczęcie roku szkolenego, akademickiego, gdyby się ochłodziło, na codzień od jesieni do biura. Niesamowita elegancja.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)