poniedziałek, 28 listopada 2016

Granat i bordo- kolejna odsłona

Lubię łączyć ze sobą te dwa kolory, zwłaszcza gdy są w głębokich odcieniach. Jest kolor, nie ma nudy ale też nie ma przytłaczającej pstrokacizny. 


Dzisiaj stylizacja z soboty. Przyznam się, trochę zmarzłam. Zwłaszcza że z powodu dynamicznie zmieniających się warunków oświetleniowych zdjęcia trwały nieco dłużej. 
Stylizacja stylizowana ;) trochę retro, nawiązanie do dawnych lat. Do granatowego pikowanego żakietu przyczepiłam granatowy futrzany kołnierz. Kolejnym granatowym dodatkiem jest dżinsowa spódnica o pięknym, kobiecym fasonie. Do tego biała koszula w paski , bordowe dodatki (kapelusz, rękawiczki i usta) oraz czerń torebki i  kozaków.



Skórzane kozaki Zapato
Zegarek Go Girl Only Time and More
Bransoletka Chrysalis Time and More
Pikowana torebka Mohito
Rękawiczki Eleganza
Spódnica / Skirt Click
Kapelusz / Hat Click
Koszula i żakiet no name

pics by DD

Pozdrawiam, Aga

27 komentarzy:

  1. wow przepięknie, niesamowicie mi się podoba taka stylizacja! Szkoda, że nie dla mojej figury:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :)
      Co przeszkadza byś się tak ubrała?

      Usuń
  2. Jaka dziewczęca i niewinna stylizacja! Fantastyczna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu że stylizacja Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Spódnica piękna, granat z bordo bardzo się lubią a na Tobie wręcz kochają:-) dla takiego efektu warto chyba zmarznąć;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem... zdjęcia są średnie jakościowo i to bardzo :/

      Dziękuję Aniu za miłe słowa.

      Usuń
  4. Jakoś tak skojarzyłaś mi się na miniaturce z Królewną Śnieżką. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kolorystyka, trafiłaś w 10! :) brawa dla fotografa również, bo ujęcia są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow wyglądasz przepięknie i bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się spódnica, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super. Połączenie granatu z bordo, wydaje się być idealnym połączeniem. Bardzo ładnie Ci w tym bordo

    OdpowiedzUsuń
  10. Szyk i elegancja. Bardzo, bardzo piękna i wysmakowana w detalach stylizacja, a Modelka pełna wdzięku :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i bardzo stylowo. Rewelacyjne połączenie bordo i granatu, muszę wypróbować ten duet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Wypróbuj koniecznie :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doroto za miły komentarz.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Bardzo mi się podoba Twoja spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aga, ale mnie zaskoczyłaś tą stylizacją!
    Granat i bordo w duecie ?!
    Prezentuje się ten układ rewelacyjnie!
    Piękna stylizacja. Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się spodobało to połączenie i wykorzystasz je :)

      Dziękuję!

      Usuń
  15. Nie siadaj na betonie szczególnie jesienią czy zimą. Nie zdrowo.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)