czwartek, 3 listopada 2016

Hillside Hideout Mulholland Orly

Jeden z piękniejszych jesiennych kolorów na jaki ostatnio trafiłam. Urzekł mnie swą nietypową barwą i wykończeniem. Zobaczcie jak jest piękny. Oto Hillside Hideout z jesiennej kolekcji Mulholland Orly.


Brudny jesienny róż, gdzieś w tle brzmi stonowany wrzos, ale subtelnie. Magii dodają mu piękne mikrodrobinki które sprawiają że paznokcie wyglądają jakby musnęła je poranna rosa.

Lakier świetnie kryje przy dwóch cienkich warstwach. Nie smuży, pięknie rozkłada się na płytce. Bardzo wygodna i prosta aplikacja. To mój jesienny ulubieniec z tej kolekcji.


Najnowszą kolekcję jak i inne lakiery Orly kupicie TUTAJ.

Jest cudowny, nieprawdaż?

Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. Bardzo elektryzujacy kolor:-) bardzo elegancki. No i te Twoje paznokcie, ach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że to Twój ulubieniec z tej kolekcji. Mój też! Kolor jest przecudny i bardzo mi się podoba w połączeniu z tym złotym shimmerem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się! Cudowny jest! :D

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)