niedziela, 20 listopada 2016

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Czujecie już klimat Świąt? Choć trochę? Ja go poczułam tydzień temu ;) zaczynam słuchać świątecznych piosenek, powoli kupuję ozdoby na choinkę, planuję zakup prezentów (i mały napad na bank by zrealizować te plany). Już 20 listopada, trochę ponad miesiąc do Gwiazdki...


Tydzień jak zwykle pracowity, upłynął głównie pod znakiem wizyt u lekarzy różnej maści. I znakomita wiadomość na koniec tygodnia- wyniki biopsji Lilly. To zapalenie tkanki tłuszczowej, żaden złośliwy guz. Za półtora tygodnia pełna morfologia i biochemia by sprawdzić stan nerki i ogólny organizmu i będziemy pewnie usuwać. Cysta stoi w miejscu więc zabieg chirurgiczny z nią w roli głównej na razie odwlekamy.


1.  Przesyłka od Orly Polska a w niej dwa lakiery z najnowszej kolekcji Sunset Strip, jeden kolor z kolekcji podstawowej, nowa formuła Breathable oraz krem do skórek.

2. Czwartkowe selfie przed zakupami w Galerii Łódzkiej.

3. A co kupiłam? Niewiele-torebkę i kilka bombek.



1. Zakupy w Mohito- pikowana mała czarna torebka. Zauroczyła mnie jeszcze czarna cekinowa czapka i zastanawiam się czy po nią wrócić...

2. Backstage piątkowej sesji- okutana w koc, rozgrzana herbatą z rumem, poprawiam usta ;)

3. Musiałam, po prostu musiałam wymazać pazury wszystkimi nowościami Orly. Piękne są!


1. Znowu włączyła mi się faza na słodycze. A waga jest bezlitosna ... Nowy kubas kupiony w Pepco. Zakaz na kubki do odwołania!

2. Przesyłka ze sklepu www.super-dodatki.pl a w niej dwa zestawy kolorystyczne, m.in. ciepłe beże (rękawiczki i szal). Torebka Mohito coraz bardziej mi się podoba ... Nowy zapach Liu Jo Gold też. Bransoletkę Chrysalis już uwielbiam od dawna, tak jak i ogólnie różowe złoto.

3. Takie mniej oficjalne zdjęcie z piątku- dużo mam nie nadających się byt do publikacji ujęć typu głupie miny, wpół przymknięte oczy.. ;)

Dzisiaj był piękny dzień. Słońce, niezła temperatura... Od rana praca a po południu jak zwykle spacer z Kluskami. A od jutra znowu szara rzeczywistość.

Miłego wieczoru kochani!

Pozdrawiam, Aga

ps. Na początku grudnia (może uda mi się w końcu listopada) planuję dwa konkursy z super wypasionymi nagrodami. Jeden z nich odbędzie się na Facebooku, drugi tutaj (będzie odpowiedź na proste pytanie, będę też patrzeć na aktywność w komentowaniu przez ostatni miesiąc).

16 komentarzy:

  1. Powinnaś dostać nagrodę Nobla za skromność zakupów w Mohito - nie potrafię im się oprzeć ;)
    Zdjęcia z przecudnej sesji - prosimy o więcej, nawet te ocenzurowane! :D
    Kolekcja z Pepco z serduchem - uwielbiam ją i osobiście posiadam :D Słodziachna jest, zachwycałam się nią pod niebiosa i szybko zostałam ostudzona przez małża "ale o so chosiii? >tu spojrzenie na kolekcję< BLEEEEE, za babskie". Ehhh szukam "męskiego kubka dla niego" ;) W tej serii brakuje mi tych wysokich kubków do kakao lub gorącej czekolady :(
    Cieszę się, że z Kluską dobrze się potoczyło i trzymam kciukasy by wszystko szybko się skończyło :)
    Pozdrowionka :*

    PS. Jak tą wypasioną nagrodą w konkursie będzie dzień spędzony z Tobą, to biorę udział z zamkniętymi oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mi z kolei w Pepco brakuje bardzo różnych filiżanek z talerzykami i ładnych sztućców :)

      Nagrody będą kosmetyczne haha :))) ale miło mi o gdy będziesz tylko w Łodzi to liczę na spotkanie.

      Usuń
    2. W Pepco ostatnio zrobiło się bardziej ciuchowo :( Szkoda, bo mają fajne kolekcje, które mogliby rozbudować. Plus tego jest taki, że jak zbiję coś to idę, kupuję i nie widać ubytku :D Kiedyś miałam całą serię obiadową z H&Y, nazwy nie pamiętam, kwadratowe czarno-fioletowe. Piękne były, ale mycie w zmywarce je wyszczerbiło :( Mądra po szkodzie, teraz tylko okrągłe ;)

      Jak kosmetyczne, to dam szansę innym ;) Skusiłaś mnie do poszukiwań szkolenia w Łodzi! :D

      Usuń
  2. Z tą wagą Aga to kokietujesz. Szczuplutka jesteś jak niteczka. Fajnie, że z pieskiem ok. A za tą piękną sesję podziwiam, bo ja straszny zmarzluch jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Anito, w ciągu miesiąca wskoczyło mi ok 5kg a to dużo procentowo w stosunku do mojej stałej wagi ;)

      Sesja była przyjemna bo fotograf dbał bardzo bym nie zmarzła :)

      Usuń
  3. Juz nie mogę sie doczekać konkursów. Ciekawa jestem jakie będą niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pielęgnacja wyląduje w konkursie na FB a pewna paleta do makijażu na blogu :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie post. Ostanie zdjęcie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze piękna Aga czaruje zdjęciami i swoją osobą:-) cieszę się że wszystko się dobrze kończy z Kluska, to teraz oby do świąt i znowu przyjdzie wiosna i lato:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mam takie samo podejście :) oby do Świąt a potem już zaraz wiosna haha :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia :) Lecę po torebkę Mohito, pamiętasz może cenę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko.
      Torebka kosztowała ok 80zł :)

      Usuń
    2. Dzięki, lecę dziś do Mohito. Szkoda że dają dzisiaj kiepskie rabaty w ramach Black Friday :/

      Usuń
  7. Piękne kolory lakierów Orly i urocza torebka Mohito- lubię ich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba mój pierwszy nabytek z z Mohito. Wpadł mi jeszcze w oko czarny beret z cekinami i śliczne portfele ♥

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)