niedziela, 27 listopada 2016

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Kolejny tydzień, kolejny weekend, kolejna niedziela za nami. Już wkrótce Święta :) Kiedy planujecie przystroić swoje domy? Ja chyba zacznę powoli wyciągać stroiki, wieńce i inne gadżety gwiazdkowe. Kocham ten czas :)


Co się działo? Dużo pracy, niewielkie zakupy, piątkowa impreza... I cała tona słodyczy które prze ostatnie dni poprawiały mi humor (dużo za dużo tego było)



1. Poniedziałek zaczęłam od kawy i talerzyka ciastek zbożowych (tych Biedronkowych, lubicie je?)

2. Na początku tygodnia przyszła paczka z rajstopowym (i nie tylko) zaopatrzeniem ze sklepu www.beli.pl Spodnie a la jeansy też stamtąd.

3. Uwielbiam mini ptysie od Skórki!




1. Listopadowe beGLOSSY- moją opinię już poznaliście :)

2. Kawoszka ze mnie ostatnio straszna. Ale zawsze z mlekiem.

3. Nowa paleta Contouring & Strobing od Pupa Milano. Może ktoś ją niedługo dostanie (ciiii)




1. W piątek byłam na imprezie z okazji 25-lecia łódzkiej firmy Bee Collection. Działo się!

2. Selfie z koleżanką Karo (moja ostatnimi czasy najwierniejsza pani fotograf:*

3. Niewielkie zakupy poczynione na www.douglas.pl . Opisałam je dla Was w piątek na blogu.


Jutro zaczynamy orkę od nowa! rano z Lilly do weta na zastrzyki i pobranie krwi, potem praca, do lekarza i znowu praca. Uff!

Miłego wieczoru, Aga

17 komentarzy:

  1. Tydzień za Tobą, do świąt i wiosny coraz bliżej:)! Piękne zdjęcia, dobrego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Fotograf ujawniona! Dziękujemy <3
    Miłego tygodnia i trzymam kciuki za spotkanie z ludźmi w kitlach - będzie dobrze dziewczyny! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy będą świąteczne pierniczki z kawą? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy! A o paletce do konturowania Pupa marzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 001 czy 002? Jestem dość ciemna i zastanawiam się nad dwójką.

      Usuń
  5. Możesz coś więcej napisać o tuszu Collistar? Chyba że masz w planach recenzję, to poczekam. Szukam porządnej maskary z fajną szczoteczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się o recenzję ale znam go gdyż miałam miniaturę. Pięknie wydłuża i pogrubia a szczoteczka to geniusz.

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)