sobota, 19 listopada 2016

Rosa? Mgła?

Nie, to sukienka. a raczej suknia która zapiera dech w piersiach. Wyjątkowa, piękna.


Niezwykła suknia ze sklepu Sukienkowo.com. Idealnie wyważona- spokojny stonowany kolor łagodzi fason i efektowne połączenie tkanin.
Dorzuciłam do niej delikatną biżuterię i mocny, wieczorowy makijaż.




Fotografowi z tą suknią kojarzy się fragment wiersza Charlesa Baudelaire'a

W swych sukniach falujących o tonie perłowym 
Idąc zdaje się tańczyć siejąc wokół blaski, 
Niczym te długie węże, które w ruch miarowy 
Wprawia fakir hinduski na końcu swej laski (...)

Czy faktycznie?


I na koniec jedno zdjęcie tzw backstage :) Mój fotograf zadbał o to bym nie zmarzła zbytnio, mimo niskiej temperatury silnego wiatru i niesprzyjającej aury. Zaopatrzył mnie w ciepły koc i gorącą herbatę z rumem. Będę bardzo miło wspominać tę sesję :)



Sukienka Sukienkowo.com
Buty CzasNaButy

pics by DD

Pozdrawiam, Aga

46 komentarzy:

  1. WOW!!!!!!!!!!
    Sukienka jest prześliczna, ale Ty jesteś jej prawdziwą ozdobą!!!
    Zjawiskowo wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, bardzo dziękuję za tyle miłych słów :**

      Usuń
  2. Za siedmioma górami, za siedmioma rzekami, w odległej galaktyce żyła sobie najpiękniejsza Księżniczka w całym Wszechświecie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wrażenia nie wiem co napisać. Powaliłaś mnie na kolana tą stylizacją!
    Sukienka, makijaż, biżuteria, buty... wielkie WOW!

    PS. kozieradka tak ładnie zadziałała? ;) Ja widzę, ale nie piszę ;) Ciekawe czy reszta zobaczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ani ♥

      Oj, chciałabym by tak szybko podziałała haha :)) pożyczyłam clip-on

      Usuń
  4. Niesamowita!!! Przedłużyłaś włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga! Nie przedłużałam, to pożyczone od znajomej clip-ony :)

      Usuń
  5. O matko to jedna z piękniejszych sesji jakie widziałam :)
    Wyglądasz zjawiskowo a zdjęcia są przepiękne!
    Oglądam i napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż i cudnie zdobiony gorset :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorset przypomina pajęczynę ubraną w krople rosy ♥♥♥

      Usuń
  7. Przecudna sukienka i makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu :) Trochę żałuję że nie pstryknęłam zbliżenia na oko :/

      Usuń
  8. Wow! Suknia jak z bajki, cudna! Piękna sesja, modelka i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Sukienka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Suknia piękna jakbyś wyłoniła się z mgły więc ma w sobie odrobinę strasznosci i tajemnicy:-) sesja też utrzymana w tajemniczym klimacie, pięknie:-) a jak z wygodą sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie jest jakiś specjalnie uciążliwa :) Szłam w niej z domu na miejsce zdjęć i z powrotem :)

      Dziękuję!

      Usuń
  11. Piękne i bardzo klimatyczne zdjęcia, jestem pod wrażeniem. I lecę do sklepu obejrzeć to szare cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć i kupuj, Sylwester tuż tuż :))

      Usuń
    2. Przejrzałam ofertę sklepu i kilka modeli wpadło mi w oko. Choć przydałaby się też długość midi.

      Usuń
    3. Podobno wkrótce ma być coś dłuższego :)

      Usuń
  12. A to nie ta twoja kreacja na sylwestra?*.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno, jeszcze nie wiem czy pójdę gdzieś na Sylwestra ale tak, to ta sukienka którą wcześniej pokazywałam.

      Usuń
    2. To jest wspaniała kreacja na Sylwestra. Wymarzona. Idealna. Doskonała.

      Usuń
    3. Już wtedy wiedziałam że to będzie cacko, i jest fenomenalna ♥

      Usuń
    4. Faktycznie, robi ogromne wrażenie :) czułam się w niej niczym księżniczka

      Usuń
  13. Brak mi słów, wyglądasz zjawiskowo.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Wow! Wow!
    Suknia faktycznie piękna ale Aga makijaż, pomysł na włoski, buty i ta delikatna biżuteria tworzą ją jeszcze piękniejszą :)
    O modelce nie muszę chyba wspominać ;)
    Lekko, mgliście z wielką klasą.
    Nagapić się nie mogę.
    Ależ masz figurę!
    Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie muszę dodać ... weszłam na stronę sklepu i nie chcę nikogo obrażać ale Twój pomysł na tą sukienkę pobija tą drugą stylizację tam zaprezentowaną :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)