środa, 2 listopada 2016

Szarości. Do znudzenia

I znów na szaro. I znowu bordo. Nie poradzę nic na to że te kolory są szczególnie mi bliskie i rządzą moją jesienną garderobą.


Do szarej podstawy (sweter i spodnie) dorzuciłam ciemnofuksjową ramoneskę z frędzlami i ulubiony szal z elementami bordo i granatu. Uwielbiam takie szale, chusty a Wy? Można się w nie wtulić i owinąć niemalże od góry do dołu. Są efektowne i co najważniejsze- ciepłe. 



Spodnie cygaretki MG Margo Ptak Moda
Sweter/ Sweater Click
Skórzane botki Zapato
Torebka Dziki Józef
Okulary p/słoneczne / Sunglasses Click
Ramoneska Super-Dodatki.pl
Szal/Scarf Click


pics by DD

Pozdrawiam, Aga

22 komentarze:

  1. pięknie jak zawsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie! Ja lubię taki look.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się komponują te dwa kolorki :D Zainspirowała mnie Twoja stylizacja ;)

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo, cieszę się ale na przyszłość proszę byś nie umieszczała żadnych linków.

      Usuń
  4. Mnie te Twoje szarości wcale nie nudzą. Podoba mi się jak łączysz ten kolor z innymi, jak komponujesz dodatki z ubraniami i ze sobą nawzajem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo to miłe, dziękuję że docenisz moje zestawy :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Co zrobić, że ladnemu tak ładnie nawet w pozornie nudnym szarym:-)? pięknie przelamujesz barwy a ta fuksjowa ramoneska wygląda nieziemsko z tą husta:-) super

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie szukam takich spodni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szarości w Twoim wykonaniu nie są nudne ;)
    Potrafisz sprawić, że oko zawiśnie na dłużej, tak też się stało :))
    Szalo-chusty jeszcze nie mam, obecnie kończę swój projekt kominowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na kolejną Twoją stylizację zaczynasz mnie przekonywać do zmiany moich dodatków...
    Szarość i bordo to kolejny świetny duet.
    Dzięki Aga za inspirację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga za komentarz :)
      Szary to świetny i uniwersalny kolor, znane dobrą bazę praktycznie pod każdą barwę.

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)