środa, 23 listopada 2016

The Antidote Orly

Ostatnio, przy okazji nowości Orly Polska, opowiadałam Wam o nowej formule lakierów Breathable Treatment+Color. Dzisiaj pokażę Wam absolutnie piękny lakier który szturmem zdobył moje serce.
Oto The Antidote Orly!


Fantastyczne bordo o kremowym finiszu. Pięknie kryje przy dwóch warstwach, daje niesamowity połysk i trwa na paznokciach przez kilka dni. To mój jesienny faworyt jeśli chodzi o lakiery do paznokci.



Lakiery Orly, nie tylko  Breathable Treatment+Color znajdziecie TUTAJ.

Pozdrawiam, Aga

19 komentarzy:

  1. Faktycznie piękny, głęboki kolor. Nie pogardzilabym takim w swojej kolekcji, czyli kierunek na orly na przerwę między hybrydami będzie jak ta lala:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne bordo! A jak formuła? Godna polecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy faktycznie płytka oddycha to jeszcze nie wiem ale trzyma się od wtorku w idealnym stanie ♥

      Usuń
    2. Fakt, na działanie pielęgnujące płytkę trzeba poczekać i poużywać dłużej. Na pewno zaopatrzę się w ten kolor <3

      Usuń
  3. Idealny bordowy kolor. I jak pięknie błyszczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie moje zmysły zostały połechtane :D
    Kolor nieziemski, idealny na okres jesienno-zimowy, ale znając siebie bez względu na pogodę i okoliczności lądowałby na moich pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jest tak piękny że można go nosić przez cały rok :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)