piątek, 9 grudnia 2016

Total beige

Nie przepadam za brązem i beżem. Nie wiem dlaczego ale źle się czuję w tych kolorach, zwłaszcza w ich ciepłych odsłonach. Postanowiłam przełamać jednak moją niechęć i spróbować z beżem. Jak skończyła się ta bajka? Pożarł mnie wilk czy żyli długo i szczęśliwie?


Płaszcze Bee Collection bardzo do mnie trafiają. Nieważne czy marka zaserwuje klasyczną dyplomatkę, szlafrokowy krój z paskiem czy oversize. Zawsze mnie zachwyci. Dziś fason który mam od zeszłego roku (w jasnej szarości). Nonszalancki, wygodny i zarazem elegancki. Postanowiłam zrobić z nim total look w beżu. Wygodne płaskie kozaki, zabawne rajstopy w kropki, ciepły szal i urocze rękawiczki z kokardkami. Dużo się dzieje mimo że kolor  jest ten sam. Wyjątkiem jest czarna pikowana torebka i okulary p/słoneczne.

Może polubię beż?


Płaszcz Bee Collection
Kozaki Zapato
Szal Super-dodatki.pl
Rękawiczki Super-dodatki.pl
Torebka Mohito
Rajstopy Beli.pl
Okulary przeciwsłoneczne/Sunglasses CLICK

pics by KT

Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. Jak zawsze najbardziej rozbrajaja mnie Twoje rajstopy:-) przeurocze. Płaszcz bardzo ładny ma piękny kolor, ładnie Ci w bezu, po prostu troszkę inna Aga:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne, a Ty w nim wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu!
      Ja chyba jednak nie jestem przekonana.

      Usuń
  3. super to wygląda, rajtuzy mega,uwielbiam takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie przepadam za takimi kolorami, wyglądam w beżu jak trup heheh

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny płaszcz i kozaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja. Ja dla odmiany uwielbiam wszelkie "wyblakłości". Pominę, że Pięknemu we wszystkim pięknie, ale dla mnie pięknie! Luźny styl i elegancja na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Dobrze to ujęłaś- "wyblakłości"

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)