środa, 4 stycznia 2017

Bordo i czerń

Zima! Zimno! Tylko gdzie jest śnieg? {edit- wykrakałam, napadało tyle że Biały Klusek zapada się po nos]

Nie wiem jak Wy ale ja już odliczam dni do końca zimy. A potem najpiękniejsza pora roku- wiosna! I mój ukochany maj, muszę się zakochać, czuć motylki, chodzić na randki, wąchać bez i być szczęśliwa. Takie mam plany.


Ale póki co jest zima. Dni mroźne, często jednak słoneczne. Zdecydowanie, kolorem tej zimy jest u mnie bordo. Muszę się powstrzymywać by nie kupić kolejnej bordowej rzeczy  (a mam na oku takie dwie torebki, wiecie...)

Krótka kurtka a la karakuły w kolorze czarnym w zestawieniu z modnymi w tym sezonie plisami połyskującej spódnicy. Bordowy kapelusz, bordowa torebka... buty na szczęście czarne. 
Lubię łączyć bordo z czernią, to wyjątkowo udany duet kolorystyczny.


Kurtka a la karakuły Bee Collection
Spódnica/ Skirt Click
Kozaki Zapato
Srebrna bransoletka Follow Your Heart ACHA Studio Biżuterii
Listonoszka Creole www.eobuwie.pl
Kapelusz House

pics XB

Pozdrawiam, Aga

24 komentarze:

  1. Bajeczna spódnica ! <3

    W wolniej chwili zapraszam na mojego bloga na rozdanie kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna super stylizacja Aga :)
    Zaczynam coraz bardziej przychylnie patrzeć w stronę borda.
    Połączenie czerń / bordo , bardzo ładnie się ten układ ze sobą komponuje.
    Zauważyłam, że plisy wróciły też do łask :)
    Spódnica piękna!
    Makijaż perfekcyjny !

    Ja też marzę Aguś o wiośnie by już przyszła do nas :)
    ... a za oknem TYLE śniegu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agi, śnieg ostatnio dał ostro czadu. Dziś gdy jechałam z Białą do weta to musiałam przez pół drogi ją nieść bo biedna mię dawała rady iść przez zaspy.

      Oby do wiosny!

      Usuń
    2. No to faktycznie nasypało.
      Pocieszam się, że wiosna coraz bliżej i dzień pomalutku nam się wydłuża ;)

      Usuń
    3. Już nie mogę się doczekać ♥

      Usuń
  3. Piekna spódnica i kurtka.Bordo cudnie łączy się z czernią ale ja tez uwielbiam je łaczyć z granatem i szarością.;)
    Piekna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Damą być. Nietuzinkowa ta Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga znowu zaszalala i w bordowe się ubrala. Plisowane ciut srebrzyste idealne, tak gwieździste:-) no super jak gwiazda częściowo kojarzy mi się w latami miedzywojennymi piękne bordo wyglądasz zjawiskowo w tym kolorze aż rym się cisnął pod palce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Aniu, świetna z Ciebie poetka :))
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Wspaniała kolorystyka i stylizacja. Takie kolory ostatnio ubóstwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że tak sądzisz Pirelko, dziękuję :)

      Usuń
  7. Uwielbiam bordo - cudowna spódnica. Ja niestety jestem niska i nie wyglądam dobrze, w takich długościach. Bardzo nad tym ubolewam, ale Ty wyglądasz obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczuś a ile masz wzrostu? Bo ja wysoka też nie jestem

      Usuń
  8. Kiedyś nie przepadałam za bordo, a teraz to jeden z moich ulubionych kolorów :) Wyglądasz znakomicie! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Panna Elegantka, love it!

    Pozdrowienia dla Białego Kluska, życzę mu szybkiego końca zimy i śniegu :)))

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)